Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det cathy28-mor til 2? Patrick? Tineke? hmmmm, får veldig få hint, så nå gjetter jeg bare. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Hehe,ja,en av dem er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2007 hmmm, er du Patrick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Riktig det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2007 wow,jeg er god å gjette. Etter bare ett hint fra deg. Tror jeg skal tippe lotto til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. februar 2007 #6 Del Skrevet 13. februar 2007 ja,det må jeg si,du er dyktig :-) Hehe,da gjør du ikke så mye med de hintene jeg sendte på kortet da:) Hvordan fant du ut at det var meg med bare ett hint? Jeg har aldri vært med på dette,så visste ikke helt hva jeg sku gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå