Gå til innhold

Har det noe å si...??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra er det termin, og jeg er skikkelig negativ for tida angående når jeg tror jenta i magen kommer ut. Tror dere det har noe å si? Mange av venninnene mine sier de følte at babyene deres ville komme før termin, og det gjorde de. Jeg har følt at jenta i magen ihvertfall ikke kom til å komme før termin, men jeg regner med å gå endel over tida og. Vil liksom ikke risikere å bli så skuffet, derfor har jeg denne "negative" innstillingen.

Barna kommer jo når de er klare for det, men tror dere min innstilling har noe å si i det hele tatt? Leste jo på en av de ukesoppdateringene fra jordmor Siri, at hvis man ikke er klar for å føde så gjør man det heller ikke på en stund.

Åssen har det stemt for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.....

Anyone??

Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg. Forrige gang var jeg superklar, samtidig som jeg ikke var helt klar heller. JEg tror vel aldri man kan vøre helt "klar" for noe så "omveltende", hvis du skjønner hva jeg mener?

Jeg hadde nesten ingen kynnere (Merkbare da) de siste to mnd, bortsett fra en dag, da det kjentes ut som om han hadde tenkt å grave seg ut selv. Jeg gikk en uke over tida den gangen.

Denne gangen er jeg veldig mye mer "klar", omveltningen blir jo ikke like stor, har 10 dager til termin, og er egentlig ganske optimistisk mhp om han kommer før termin. Jeg føler egentlig på meg at han kommer til å komme litt før denne gangen, men det gjenstår jo å se... Men denne gangen har jeg i alle fall ekstremt mye mer kynnere, men vet jo ikke om det egentlig har noe å si.

Summa sumarum kan jeg vel ikke svare hverken den ene eller andre vegen, men det kan jo være at dersom mor er veldig klar, at hun sender litt signaler til babyen, slik at h*n skiller ut de hormonene som setter i gang fødselen?. Ikke vet jeg...

Jeg vet bare at forrige gang "stresset" jeg veldig med at det var viktig for meg at han kom før termin, i alle fall ikke på termin, denne gangen er det ikke så nøye når han kommer, han får komme når han vil, men selvfølgelig gjerne før termin da. :)

Skrevet

Da jeg fikk førstemann var jeg overbevist om at jeg kom til å gå to uker over tiden. Så jeg tenkte ikke tanken på at jeg kom til å føde noe før da. Så jeg ble overraska da fødselen startet to dager før termin.

Skrevet

Har selv følelse av å gå over. Om det er reelt, eller en måte å ikke bli for skuffet på dersom det skulle skje, vet jeg ikke.

Har i dag 9 dager till termin.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...