Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp vært på "9 mnd" på Sandvika Storsenter og handlet. Fått inn masse fint fra Mamalicious, til priser som HM. Kjøpte et hvitt jeansskjørt, en t-skjorte ("It started with a kiss"), en blå dongeri og en hvit skjorte for 900,- tilsammen. Får inn div Mamalicious hele tiden, men det går superfort ut igjen... Har termin i midten av juni, så kos å ha litt vår-/sommerklær, dessuten er det vel ikke sikkert magen forsvinner dagen etter fødselen eller, så da kan jeg bruke topper og sånt gjennom sommeren. Må jo pynt oss litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

U-huuuu! Ikkje på tide med vårklær her, nei. Trur snøen som er falt (laaangt over meteren) blir liggende til termin i juni. SNUFS

Skrevet

Den t-skjorta hørtes så kul ut at jeg fikk ringt å lagt av en med en gang:-) Jippey!!!!!

Skrevet

HVa kosta de t-skjortene forresten? Spurte ikke om det jeg, bare la av to:-)

Skrevet

Enig med deg, det er deilig å kjøpe litt vårklær i denne triste februarmnd. Jeg har kjøpt en del vårklær jeg også, også med tanke på å bruke det etter svangerskapet. Har også termin midten av juni, og som du sier, magen er nok ikke borte med det første.

Skrevet

Sjekk www.krappe.no Der er det mange deilige topper og det er ingen vonde priser, og i tillegg er det slike klær som ikke alle andre har! :)

Har kjøpt en del av de selv og er kjempefornøyd med dem!

Kan trygt anbefales! :)

Skrevet

Jeg har akkurat samme t-skjorte. MÅTTE bare ha den. Får masse kommentarer og smil ;-).

Bor i Hordaland med tilknytning til Haugesund. Der har de også Mamalicious. Fikk sjokk da jeg kom inn og så alt det lekre for så billig penge. Kjøpte meg olaskjørt til 259,-. Helt rått. Får masse komplimenter for de nye flotte antrekkene mine.

Handlet inn vårklær fordi vi skal til syden + at det er greit å vokse inn i litt nå som vi går mot lysere tider. De korte armene skjules med en cardigan og jeg slipper å fryse. Brr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...