-carina- Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Nei, nå, tenkte jeg! Har mannen min begynt å gi tyggis til Karsten! Men det var heldigvis bare mannen min som elsker å erte meg... Han visste at jeg hørte!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 han tenkte vel du kom til å rope høyt ut nå hehe. Her holder besteforeldre på å gi lillegutt smaksprøver av alt mulig. Is o.l. hehe Heldigvis ikke tyggi ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Mannen min sa det så godt igår når vi var i selskap og jeg sa ifra til alle sammen at Maja IKKE skulle smake på is, kake osv... "Du skulle bare visst hva Maja får smake på når du ikke er her!" At det skal være så morsomt å dytte i de små alt mulig! Og at det skal være såååå morsomt å irritere meg! :-) Jaja, jeg står rimelig alene da, alle vil hun skal smake på absolutt alt utenom meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Det første Nora fikk smake var faktisk is. En filletante av meg hadde henne på fanget, og gav henne en bitteliten smakebit på skjeen sin.. Jenta ble jo helt desperat - ble jo seig overalt, til og med i håret - i kampen for å få mer is inn i munnen;-) Det ble ikke store smakebiten. Men med de to første var jeg veldig bevisst hva jeg skulle starte med av mat, han første fikk vel nesten bare helsekostmat, ja (hirsegrøt mm). Dagen etter isfadesen startet vi med maisgrøt med mm, ja! For å starte i rett rekkefølge.. Vi har såpass mye allergier i familien at jeg vil vite hva hun får i seg, er forsiktig bl a med egg enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå