*Patrick*e blitt storebror Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 i dag å!? Hvor er dere jenter? Har dere funnet noe mer fornuftig å gjøre i dag?(d kan jeg ikke tenke meg er mulig,menmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Syns også det har vært litt stille i det siste:( Men det tar seg nok opp urover kvelden! Jeg går litt til og fra jeg. Har datan på kjøkkenet så sjekker innimellom ståa;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Folk begynner sikkert å få litt liv også hehe. Ser selv at enkelte dager er jeg ikke så mye her. Benjamin begynner å bli mer våken om dagene nå, og er det fint vær bruker vi å gå ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. februar 2007 ja,merker at det ikke er like mye tid til å sitte her. Regner med at det blir enda mindre når småtrollene begynner å krabbe. Da blir det vel gjerne mer løping enn dibbing :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg prøver å få meg til å sitte mindre her inne, og heller gjør litt husarbeid når Maja sover... Vi får se hvem som "vinner" : Dib eller heimen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg dibber ikke så mye når Karsten er våken. Så det blir mest når han sover... I dag hadde Hilde M, Aina, "tre små" og jeg møte i byen. Vi satt og slarvet om dere damene!! ;o) Hi, hi... Neida, jeg skulle bare gjøre dere nysgjerrige... Vi snakket litt om landstreff... Jeg skal bare gjøre litt husarbeid, så skal jeg prøve å snekre sammen litt info om landstreffet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå