Gå til innhold

Hvor stille det var her

*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

i dag å!?

Hvor er dere jenter? Har dere funnet noe mer fornuftig å gjøre i dag?(d kan jeg ikke tenke meg er mulig,menmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også det har vært litt stille i det siste:( Men det tar seg nok opp urover kvelden! Jeg går litt til og fra jeg. Har datan på kjøkkenet så sjekker innimellom ståa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk begynner sikkert å få litt liv også hehe. Ser selv at enkelte dager er jeg ikke så mye her. Benjamin begynner å bli mer våken om dagene nå, og er det fint vær bruker vi å gå ut mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,merker at det ikke er like mye tid til å sitte her. Regner med at det blir enda mindre når småtrollene begynner å krabbe. Da blir det vel gjerne mer løping enn dibbing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få meg til å sitte mindre her inne, og heller gjør litt husarbeid når Maja sover... Vi får se hvem som "vinner" : Dib eller heimen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dibber ikke så mye når Karsten er våken. Så det blir mest når han sover... I dag hadde Hilde M, Aina, "tre små" og jeg møte i byen. Vi satt og slarvet om dere damene!! ;o) Hi, hi... Neida, jeg skulle bare gjøre dere nysgjerrige... Vi snakket litt om landstreff...

Jeg skal bare gjøre litt husarbeid, så skal jeg prøve å snekre sammen litt info om landstreffet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...