Gå til innhold

korsn vogn annbefaler dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så usikker på korsn vogn vi ska kjøpe.har tenkt på ei stokke vogn og trehjuling men har ingen erfaring md di vognan.æ har hadt ei simovogn t d to andre,men tenkte å prøve ett annet merke dn her gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på, det:

- Vil du ha stor bag?

- Er det viktig at vognen er lett?

- 3 eller 4 hjul?

- Svingbare hjul?

- Vendbar?

- Når på året har du termin (tenker på bagstørrelsen)?

- Plass i bil?

- Skal du bruke mye offentlig transport?

- Trille på skogsveier eller mest asfalt?

Skrevet

har termin i august,mest asfalt trilling....

Skrevet

Bugaboo, Teutonia Mistral S eller Teutonia Spirit S3..! Siden du har termin i august er det greit å velge en vogn med litt stor bag, eller en vogn med vendbar sittedel om bagen er liten! Da holder bagen hele vinteren :-) Bugaboo har kjempestor bag, en av de største på markedet, er kjempegod å trille og passer perfekt til en sensommerbaby..! Andre knallgode vogner er TFK Joggster Twist, OTH Urban Jungle eller Easywalker Sky, men disse har bare fremovervendt sittedel. Ikke noe problem altså, vi fikk junibaby og har OTH - superfornøyd! :-)

Skrevet

tusen takk for tipsan.æ ska sjekke di vognan :)

Skrevet

Tror jeg ville kikket på Teutonia spirit s3 med duobag eller en bugaboo, begge har store bager og svingbare hjul. Og begge vognene er vendbare slik at du kan ha babyen mot deg også i sportsvogndelen.

Skrevet

Bugaboo har kommet med "vinterhjul". Disse finner du ikke info om på hjemmesiden deres. Det er lufthjul som er litt mindre enn de to store bak. Du kan bytte de roterende forhjulene ut med lufthjulene slik at du får en vanlig firehjulsvogn dersom det er mye snø eller du skal gå i skogen.

Skrevet

Sjekk tråd om Stokke-vogna lengre nede her. Jeg eeelsker min Stokke-vogn hvertfall. Og se www.stokke.com

Mange andre gode vogner også da, det beste er vel å dra til butikken og prøve :-)

Skrevet

Stokke-vognen er da ingen ordentlig vogn,- bare en pynte vogn!!

Skrevet

anbefaler Bebe Confort, god vogn med stor og behagelig bag.

Skrevet

Det innlegget bekreftet jo akkurat at vognen er kun til pynt, ikkje akkurat for norske vinter veier!!

Skrevet

Xplory-diskusjon igjen? Hehe! Jeg har trillet xplory på vinterveier, det går helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...