Gå til innhold

kan noen hjelpe meg litt??

mamma til keiser og prinsesse

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hørt mye snakk om bringebærkapsler og bringebærte. Hører dette kan hjelpe for å få en greiere fødsel. Nysgjerrig jeg da.

Jeg er førstegangsfødene med termin 27mars, mulig 20 mars. Gleder meg veldig til fødselen og gruer meg egentlig ikke i det hele tatt, men sier selvfølgelig ikke nei takk til å prøve noe, hvis det kan hjelpe til å få en bedre fødsel. Jeg er nysgjerrig av natur.

Håper noen kan hjelpe meg litt og kanskje gi meg noen svar.

Hva er best av te og kapsler?

Får man kjøpt det på helsekost?

Noen som har erfaring med virkningen av dette? Hjelper det?

Noen som anbefaler dette?

Finnes det eventuelt noe sted jeg kan finne informasjon om dette?

Håper noen kan hjelpe en nysgjerrig student........hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8198206-kan-noen-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg lurte på det samme og spurte derfor jordmoren jeg går til om dette i dag. Hun sa at det ikke var noen dokumentert virkning og at hun ikke så vitsen i å begynne med verken te eller kapsler. Så, hun anbefalte meg å bare vente og la kroppen kjøre sitt eget løp.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med å svare på spørsmål, for dette er ting jeg lurer på selv. Men jeg har lyst til å prøve kapsler (liker ikke te). Jeg smører meg på magen med tre forskjellige kremer og tar tran i tillegg. Tenkte jeg skulle begynne å smøre mellomkjøttet med olje. Spurte legen om dette, og hun sa at det hadde ingen hensikt å smøre seg, hverken på mellomkjøttet eller på magen. På magen er det underhuden som sprekker. Men jeg er overbevist (liker å lure megselv :) ) om at tranen hjelper som innvendig smøreing, på underhuden. Jeg kommer til å ta kapslene bare fordi jeg vil si: Jeg gjorde det jeg kunne. Så får vi se om det hjelper ;) Tror vi får kjøpt dem på helsekost, ja.. Hvis ikke - apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...