Gå til innhold

bra med nytt forum!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den vært her lenge tro?... Jeg har ikke sett før nå.

Kjekt med ei side som passer litt bedre enn bleiedebatten...

Min 8-åring skal om ca 1 mnd til barnelege for utredning. Vi har ikke presset henne, men hun ville gjerne at vi skulle prøve det. Har prøvd akupunktur som vi først trodde hjalp litt (mindre mendger de første dagene etter på), men etter sommerferie hadde hun ikke lyst/motivasjon til å fortsette. Har også prøvd minirin, uten hell. Hun er klar over og har nok forstått at det ikke er sikkert det hjelper å gå til barnelegen.

Vi har fått mange spørsmål vi skal svare på, registrer tissevaner, mendge, tid..... Greit vi har god tid å registrer og måle, så tar vi litt etter litt så hun ikke blir lei....

Deler gledelig våre erfaringer etterhvert.

Håper flere finner denne siden etterhvert og, for det er nok mange av oss.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Det er veldig mange barn som har dette problemet og det er veldig lite med løsninger på det.

Jeg var selv sengevæter til jeg var 8 år, da tok moren min meg med til en homeopat og soneterapeut. Fra å ha "uhell" hver natt var jeg tørr på to uker.

Jeg har nå en 5 åring( snart 6) som sliter med samme problemet og vi har også vært på barnesenteret på ullevål, men han er for liten for å gjøre noe der ennå. Jeg har vært hos homeopat og soneterapeut med han, og der har han gått i et halvt år nå, han har prøvd uttallige medisiner og nå ser det endelig ut til at homeopaten har truffet rett. Han har nå kun enkelte uhell, men mange tørre netter og går ennå på medisiner. Så nå krysser vi fingrene og håper det hele er over.

Får håpe dere også finner en løsning snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...