Gå til innhold

Hvordan få tidlig ul?


Tine79-FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Hei.

Leser her inne at det er så mange av dere som er på tidlig ul. Hvordan får dere det?betaler dere for det privat?

Jeg mistet i uke 7 for et par mnd siden, og er gravid i uke 8 nå. Skulle så gjerne ha vært på en ul for å se om alt er bra nå, men har jo ikke vært hos legen enda. Vet noen om en plass i oslo el området rundt hvor man kan ta tidlig ul uten å betale tusenvis av kroner??

Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har mistet før i uke 6-7. hadde litt blodspor i trusa en dag og ringte legen og sa att jeg hadde blødd litt...fikk time på dagen med ul, var da i uke 9-10 og legen på sykehuset spurte om jeg ville ha en time til, så han satt opp en ny time om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

En skal liksom via fastlege, og få henvisning, men jeg har dessverre dårlig erfaring med dette...stedet han henviste meg til vil ikke ha meg inn til UL for de sier at det er liten vits med det, og det er selv om jeg ikke vet om jeg er i uke 9 eller 13! Og nå gidder ikke legen gjøre noe...altså skal jeg rett og slett bytte fastlege, for han er bare dritt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill privat, så styrer du selv når og hvor. Jeg gjorde det, og var absolutt verdt det for å se og høre hjerteslagene til den lille spira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...