xxx76 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hadde bittelitt lyserosa utflod i trusa da jeg var på do nå. Har ingen smerter, men jeg blir da så nervøs allikevel... har mistet to ganger før, så det er nok derfør jeg har litt ekstra angst. Andre som har opplevd dette?
MaRiAnNe_85 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Har desverre ikke opplevd dette før,m tror d skal være normalt at d kan komme litt lyserød utflod,og spesielt om man nettopp har hatt sex. Så lenge d ikke lukter uvanlig av det,så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for. Om dette ikke beroliger deg så burde du ringe jordmor i morgen,bedre å ringe en gang for mye vettu:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Opplevde akkurat det samme i dag og ble veldig bekymra, er 13 uker på vei. Jeg begynte å tenke på om det kan være fostervan som lekker så tidlig? Hvordan var det for deg, hvor mye var det? For min sin del så var det så lite at jeg nesten ikke kunne se det, men jeg er ganske sikker på at det var rosa-aktig.
xxx76 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Det var veldig lite hos meg også, og nå kommer det ikke mere.... Satser på at det er enda en av disse tingene som er helt "normale". Har ikke noen smerter eller noe heller. Uff.... blir jo helt utslitt av disse bekymringene...
juddellihuddelli Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Har opplevd dette flere ganger og er nå i uke 36 og alt er bra:) den første gangen fikk jeg det sjekket og da sa legen at det er helt normalt og at det kommer av skjøre vener i skjeden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå