Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Er så usikker på hviklen str. jeg skal kjøpe på ammebhene.. Puppene har ikke vokst noe til nå i svangerskapet.. Men vil dem ganske sikkert vokse etterpå? Bruker 75b til vanlig (sånn push up)..Men når jeg da skal bestille de som er uten push up hviklen str. skal jeg da kjøpe? Skal jeg gå opp til c, disse bhene er jo ikke push up, men veit ikke om det er stor forskjellen jeg.. Hehe ikke så lett dette her gitt..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Hehe ser at det skulle ikke være lett å skrive hvilken.. =)
kfitjar Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har gått opp både en og to str de andre gangene når melka kommer. Det er helt merkelig...den andre el tredje morgen etter jeg har født har jeg plutselig to gigantiske bryster. Like overrasket hver gang. Det jeg kan anbefale er å ha gode sportsbher til å sove i, og de kan du jo evt bruke på sykehuset, så prøve deg fram når du kommer hjem. Lykke til!
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har erfart at de ulike modellene sitter veldig forskjellig, så ta en tur i butikken og prøv ut. Mine "vanlige" mål passet på noen, men var helt feil på andre. Sports-bh eller amme-bh sitter godt, men velg uansett ikke en som blir for trang, hverken rundt brystkassen eller over puppene - og ikke med sømmer i nærheten av brystvortene, det er ingen suksess har jeg hørt Jeg ble anbefalt å gå opp en størrelse i forhold til hva jeg er nå, fordi de fleste visst nok går opp en størrelse når melkeproduksjonen kommer i gang. Men alle er jo forskjellige, lykke til
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg går opp to str med det samme, men legre ut i ammingen så går jeg ett nr tilbake... Før: c Slutten av svangerskapet: D Når jeg begynner å amme:DD Etter ca et halvt år: D
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Samme som deg jeg. de har ikke vokst noe ennå ,men regner med håper de gjør det da:-P.. bruker 75 b/c kommer ann på bh"en, kan ikke fordra de helt tynne bh"ene .. så jeg har funnet noen fine på lindex med litt "fylde" de er litt push-up, men ta å prøv de å kjøp en større åsså handler du flere seinere når du ser hva som skjer med puppene:-) iallefall det jeg skal gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå