Gå til innhold

boktips


sikat

Anbefalte innlegg

Erd et oen som har tips om noen gode "svangerskapsbøker"? Og er det noen bøker om emnet man kan la være å bruke penger på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bestilt Svangerskapet uke for uke : hva du kan vente deg fra unnfangelse til fødsel av Lesley Regan. Fikk den anbefalt av flere! Kanskje det er noe for deg og. Kan bestille den på bokkilden.no =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Nylander har også fine bøker. Selv har jeg boken "Mamma for første gang", som jeg koser meg veldig med. Står ikke så mye om svangerskapet der, men veldig informativ og interessant om tiden etter fødselen :) Hun har også skrevet en bok som heter "På vei: unnfangelse, svangerskap og fødsel" (som jeg egentlig hadde tenkt til å bestille, men slik går det når man er litt for kjapp med tastaturet... hehe). Har også hørt veldig mye bra om de fra andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også den av Lesley Regan, Svangerskapet fra uke til uke. Selv om den er oversatt fra engelsk (amerikansk) har den blitt bearbeidet for norske forhold. Den har noen utrolige bilder, og er veldig balansert og fin. Ikke pekefinger! Jeg er veldig fornøyd med den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...