Gizom81 Skrevet 18. februar 2007 #27 Skrevet 18. februar 2007 Dytt dytt! Snart en uke siden jo, vi venter spent
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. februar 2007 #28 Skrevet 18. februar 2007 Dytte dytt! Lever seg så inn i sånt altså!
Baby on board Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #29 Skrevet 25. februar 2007 HEI!! Endelig har jeg mulighet til å svare.. Det ble fødsel ja, det skal være sikkert å visst. Vi dro på sykehuset klokken 18 og klokken 21:02 var han ute.. Jammen glad jeg ringte ned hehe.. Han kom jo da 6 uker for tidlig, han er 13 dager i dag. Han veide 2211 gram og vi bor på sykehuset enda. . Legene regner med at han må være der ca. 1 uke til. Alt står bra til med han, det er kun ammetrening som gjenstår.. Det er litt vanskelig å spise hele måltider enda, men vi jobber så hardt vi kan Til alle som evnt. kommer til å føde for tidlig på Ullevål vil jeg bare si at intensivavdelingen der er UTROLIG bra. Alle som jobber der er veldig flinke og vi blir så godt fulgt opp. Det er nesten ikke til å tro.. Vi gleder oss til å komme hjem til egen leilighet og til pappa :)Gled dere alle sammen, å få babyen til verden er noe helt spesielt..
smillamilla Skrevet 25. februar 2007 #30 Skrevet 25. februar 2007 Så bra alt gikk fint! har vært her inne flere ganger og "sett" etter deg! gratulerer så masse!!!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 25. februar 2007 #31 Skrevet 25. februar 2007 Oioioi! pangstart! Gratulerer såå mye Godt å høre at alt står bra til. Har vært så spent på hvordan det har gått med deg! Gratulerer gratulerer!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 25. februar 2007 #32 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer så masse!! Har ventet i spenning lenge nå Lykke til videre!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #33 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer med gutten:-) Så godt å endelig høre fra deg- har vært her inne og sjekket hver dag..(ble visst en smule engasjert hehe) Lykke til med ammetreningen og det hele!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. februar 2007 #34 Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer så mye! Godt at alt gikk bra, selv om han hadde det litt travelt med å komme ut i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå