Baby on board Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 I dag har jeg såå vondt i magen..Har vært plaget et del med kynnere i mange uker, men dette overgår virkelig alt. Har 6 uker igjen, derfor er jeg litt usikker på hva det kan være. Hadde en avtale etter jobb i dag som jeg bare måtte avlyse, for følte jeg hverken klarte å stå eller gå no særlig. Har fått sovet et par timer nå, men det er der fortsatt.. Kommer skikkelige tak nederst i magen, nesten så jeg rykker til og holder pusten til det går over. Kommer jevnt og trutt, kjenner babyen.. Han er ganske urolig (magen buler ut fra side til side). . . Smertene føles ut som menssmerter/ryggsmerter og som en kniv som stikker opp i underlivet, samtidlig som det føles som jeg må skikkelig på do.. Vært der flere ganger, men det kommer ikke noe.. Så er ikke det jeg må heller.. Huff, håper noen har noen fornuftige svar på hva dette kan være.. Vil ikke ringe føden når det er så lenge igjen heller, redd for at de bare vil svare at dette er normalt og at jeg må ta det med ro.. Men wææ tanken på å ligge rett ut i 6 uker frister ikke helt. . .Er takknemlig for alle svar )
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Ring føden. Redd for at de skal svare at det er normalt? Du bør vel heller bekymre deg over at du kan være i fødsel- 6 uker for tidlig.... babyen trenger sikkert lungemodningssprøyte f.eks.
Baby on board Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Joda sant det, var ikke helt sånn jeg mente det.. Jeg er bare en person som bekymrer meg litt for at jeg er for "overbeskyttende" og vil liksom ikke klage unødig.. Er 1.gangs og vet ikke om disse smertene kanskje er 100 ganger unna ordentlige rier og at jeg ikke har noe å bekymre meg for enda.. Ja du vet, man tenker så mye.. Skal ta en telefon jeg ) Bra du pusher meg litt )
titt-84 Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 jeg har utrolig angsrt for mye, så meg tar dem som veldig redd... men de tar like godt i mot meg hvergang for det!de sier alltid, bedre og ringe en gang for mye enn forlite!
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Skjønner deg så godt så:-)) Men det hørtes virkelig ut på det du skrev som at du burde ta en telefon! Håper du får gode nyheter da:-))
Baby on board Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 Tenkte jeg skulle gå på do nå før jeg ringte... Og jaggu var det ikke slim med litt blod i på papiret.. Mulig jeg har disse vondtene pga slimproppen kommer.. Skal i hvertfal ringe nå.. whæææ..
smillamilla Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 hva sa de?? hehe.. blir lissom til at man følger med på alle her...
Baby on board Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 Ringte nå.. Hun skrev ned alt jeg sa og skulle få en annen jordmor til å ringe meg opp. Venter på tlf... Nå kom sambo hjem også.. Litt stressa ble han jo hehe..
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Har de ikke ringt deg opp enda??? Hvordan går det, har smertene roeet seg noe eller?
Baby on board Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2007 Sånn da har jeg snakket med de igjen.. De ba meg komme ned for en sjekk.. Hun sa at de mest sansynlig ikke stopper fødselen om den er igang når jeg er 34 uker.. Hjelp.. Er det rier da? spurte hun.. vet ikke sa jeg, håper ikke det for det er 6 uker igjen, men vet jo ikke hvordan det skal kjennes ut.. merkelig spm he he.. dette hadde jeg ikke helt trodd da jeg våknet i dag tidlig merker jeg.. Jeg får skrive når jeg er hjemme igjen.. Montro når det blir.. wish me luck
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 Oi! Du må gi beskjed om hva som skjer.... Jeg har selv hatt sterke kynnere i natt, akkurat som du beskriver. Minnet litt for mye om svake rier for min del :0( Men har gått over.....og heldigvis ikke noe slim her. Lykke til! Klem
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #13 Skrevet 12. februar 2007 Lykke til da! Skal bli spennende å se nå da, om vi får oppdatering i kveld eller om noen dager....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. februar 2007 #15 Skrevet 12. februar 2007 Baby on board: Hvordan går det?? Høres unektelig ut som du er i fødsel da... De vil nok ha deg opp for sjekk, kan ikke skjønne noe annet. Kanskje de vil forsøke å stoppe det dersom det ikke er for sent...
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 *venter spent på oppdatering*
mamma+litenspire Skrevet 13. februar 2007 #18 Skrevet 13. februar 2007 e så spent nu.. gi lyd så fort du kan:)
En liiiten til. Skrevet 14. februar 2007 #19 Skrevet 14. februar 2007 dytter litt..hmm. fødsel på gang her tror jeg )
Aurora73 Skrevet 14. februar 2007 #21 Skrevet 14. februar 2007 Hmmm.... er nok på barsel nå..... ;-) Du får skrive noen ord når du er tilbake igjen!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. februar 2007 #22 Skrevet 14. februar 2007 dytter jeg så den holder seg oppe... spent nå ja. er like langt selv....
mayaya Skrevet 15. februar 2007 #25 Skrevet 15. februar 2007 å hjelpe meg, sånt er nesten litt FOR spennende.... Jeg fikk beskjed sist jeg var hos jm at de ikke ville gjøre noe for å stoppe fødsel heller, for ei uke siden.. Da var det 45 dager igjen tror jeg.. Nå er det 37, og jeg synes foreløpig det er helt greit at han holder seg der inne litt til.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå