-carina- Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Så nydelig kjole du har funnet deg!! Hmmm... Hvordan klarte du å gjette at det var meg så fort, da?? Dårlig gjort... Jeg som hadde tenkt til å lure deg leeenge!! ) Ja, ja. Håper du har en fin dag min venn! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk! Veldig fornøyd selv også. Gleder meg til å gå i den gitt Hadde en liten følelse av at det var deg når jeg fikk pakka og leste kortet,men hadde en del alternativ igjen,når jeg hadde eliminert ut fra hintene.Det var det med ikke e i nick som gjorde at jeg skjønte det...hihi Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Følelse av at det var meg?! Hmmm... Jeg som har prøvd å droppe.... og ) når jeg har skrevet meldinger til deg her inne og greier (for at du ikke skulle kjenne meg igjen på det!) Ja, ja... Håper jakka er noe som passer Pernille til våren... Jeg synes det er så mye fint babytøy til jenter, så når jeg får anledning "må" jeg bare handle litt... ;o) Får håpe jeg får jente neste gang, ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 hehe...skjønner hva du mener! Synes det var mye mer fine klær til jenter enn gutter når jonas var så liten.Drømte litt om å kjøpe jentetøy gitt,men så var jeg jo heldig nå å få jente, så da er det jo greit! Hadde tenkt til å la henne bruke en del tøy etter jonas,men den gang ei!! Her er det nesten ny jentegarderobe gitt..hehe Synes den jakka var skikkelig tøff!Gleder meg til å ta den på henne til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Vi arver masse guttetøy, så forsøker å holde meg unna butikkene. Synes det er endel tøft til gutter også, men er jo helt bortkastede penger siden vi arver. Men hender jeg må titte litt. På Okaïdï som jeg handlet jakka har de sååå mye fint.. Jeg har lange øyne inn i butikken hver gang jeg går forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå