LitenIda Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Eg e GRAVID!!!!! Testa positivt i dag morgens. Helt sykt. Har ikke hatt andre symptomer enn at mensen ikke kom. Babystøv til alle sammen ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Morradi Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Gratulerer så mye=o) Masse masse lykke til=o)
meg & mine små Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 JA! Garatulerer! Lykke til videre! Tar med meg litt babystøv på veien mot ikm.
To tupper Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Velkommen i klubben. Har heller ingen riktige symptomer, mentesten sier BABY PÅ VEI, og tanta har bestilt seg jorden rundt i flere år tur. hehe Vi sees på 1 trimester
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Får helt klump i halsen, jeg!!!! Gratulerer masse masse!!! :-)
helen79 Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Grattis til dere Håper jeg kommer etter Snuser inn litt støv. så får vi se... Lykke til på 1 trimester
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 GRATTIS!!!!!!! Dryss masse babystøv på oss som venter da....! Tusen takk, det var godt å bade i støvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå