Gå til innhold

Å gidde å irritere seg over andres "hysteri"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vitsen med det egentlig?

Andre kan være så forsiktige de vil, uten at det plager meg det minste.

Derimot så synes jeg det er litt stygt å fort kalle andres bekymringer for hysteri... ha respekt for hverandre og ikke bruk slike nedsettende ord om en annens bekymring.

Ser jo at til og med vanlige anbefalinger fra f.eks statens ernæringsråd om kosthold blir ansett av enkelte som hysteri...For ikke å snakke om "sikkerhetsgjengen": sånn- og -sånn -hadde -vi -ikke -da -jeg -var -barn -og -det- ble- da- folk- av -oss -også...dummeste jeg hører når det presenteres som argument. Sjekket hva barn døde av for tredve år siden nylig?

Virker på meg som om det er veldig lett å kalle det hysteri når det er noe en selv ønsker å slippe å forholde seg til....

Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Spør du legen din risikerer du jo at h*n også vil si det er hysteri å slavisk følge absolutt alt som anbefales av alle forskjellige instanser ;)

Bryr meg ærligtalt ikke om hva andre gjør - men forventer også at andre lar mine gjøren og laden ifred. Når noen kommer med kommentarer som "alle som ikke følger alle anbefalinger er dårlige mødre" tar det lett litt av for mange her inne, meg inkludert vil jeg tro c",)

Skrevet

Er igrunnen akkurat det som er poenget mitt også. La folk feie for sin egen dør og ha litt mer respekt for hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...