Gå til innhold

...til det motsatte er bevist...

Anbefalte innlegg

Er du veldig glad og vet det - så si PIP!

PIIIIIIP!!!

Nå er huet fullt av spørsmål og tanker, nå. Tempen steg igjen, den. Og selv om tante kom, så var det noe rart. Og puppene var så ømme og jeg var stadig vekk litt kvalm. Så - for å få avkreftet mitt innbilte svangerskap, gikk jeg lørdag til innkjøp av en dobbelpakning CB. Og lørdag ettermiddag skred jeg til verket. OG - TROR DU IKKE DET VAR EN ØRLITEN LYSEBLÅ EKSTRA-STREK PÅ DEN DA???!!!

Og - så tenkte jeg jo på tidligere SA og at dette sikkert var noe liknende, så jeg bestemte meg for å ikke bli glad eller tenke på det eller noe, men teste igjen i dag morges. OG - PIIIP - krysset var der fortsatt!!! Og tempen lå en halv grad over normalen i periode mellom tante og eggløsning - så nå begynner jeg å juble og håpe litt ;-)

Vær så snille å krysse fingre og tær for oss, da! Og - hvis noen har erfaringer med liknende tempekurver (skyhøye temperaturer mellom EL og mens, så dropp i to dager og så stigning igjen) - meld dere!!!

Håpefull hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8197399-til-det-motsatte-er-bevist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dette høres veldig lovende ut jeg. Jeg tror kanskje den tanta di ikke var den vanlige tanta jeg. Kanskje en eller annen filletante kanskje men slett ikke TANTE. Håper virkelig at spiren sitter nå. Du får knipe igjen og skremme filletanta på dør.

Lykke til. Kom gjerne tilbake med en sterk test som ikke levner noen tvil.

klem fra

Dette høres veldig lovende ut! Håper at vi ser deg i sofa'n på gravid i moden alder! Det er god plass der til alle som måtte ønske!

Velkommen vil du være! Krysser alle fingre, tær, armer og ben for deg!

Jeg måler ikke tempen jeg, men jeg går fra å fryse til å bli het gjennom hele dagen i bølger og har vært sånn så lenge jeg har vært gravid (8+2 i dag).

Er så spent på dere som holder til på disse sidene at jeg må bare titte innom og jeg blir så glad når det er flere som ser streker!

Lykke til!

Annonse

Vi kryssar alt vi har! :) Eg tek forresten til å lure på det same. Tanta mi kom til rett tid, men forsvann igjen unormalt fort, og puppene er framleis ømme. Dessutan har eg tett nese... Det er jo litt mistenkeleg, men eg har berre slått det frå meg.

Ei mogleg forklaring i ditt tilfelle (sidan du har testa positivt) på tanta som kom og ikkje kom, kan vera tvilling. Det kan hende at to egg var befrukta, men at det eine ikkje var levedyktig og derfor kom ut. Det har eg lese om ein eller annan stad her på sidene for nokre månader sidan. Senil som eg er, hugsar eg ikkje heilt kvar.

Lykke til - måtte spira sitja! Du skal vel teste igjen, reknar eg med? Hald oss oppdatert, da!

Klem frå

Hei!

Så spennende!

Blöder du fortsatt eller er det slutt?

Höres ut som temp "implantation dip" og mensen kanskje var festeblödning? Skriv snart og fortell hvordan det går.

Og Beth...hm, det höres jo litt skummelt ut, positivt skummelt. Hvordan går det idag?

Hilsen

*smugbimming*:

Nå har jeg sneket meg inn på et møterom med laptop'en så jeg kunne bimme litt i fred her - sitter i kontorlandskap og har ikke lyst til å bli ferska...

Tuuuuuusen takk for alle kryssede fingre og tær - jeg er så nervøs og redd at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. TENK om dette kunne gå bra! Har ikke tatt flere CB-tester siden i går, men ringte gynekologen og fikk henvisning til blodprøvetaking - tatt i dag morges, og time til tidlig UL - om litt over en uke (kan ikke se noe før 2 uker etter IKM).

Nå sitter jeg bare og venter og håper at dette faktisk er gledelige nyheter. Synes liksom ikke at puppene er så ømme lenger, er ikke så kvalm heller lenger - og blir driiitnervøs. Blødningen er over, men jeg har litt brunaktig slim i blant

Beth: Jeg krysser det jeg har av fingre, tær og andre kryssbare kroppsdeler for at dette skal gå i boks for deg også!!! Og alle dere andre - stå på, hvis jeg kunne klare å få kryss, kan dere også!

Stooor og nervøs klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...