Lykkelig mor til tre Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Har testet svaaaakt positivt på testene fra babydream i seks dager, både med morgenurin.. og utover dagen. Men INGEN andre tester viser positivt resultat!?!? Hverken CB, New Generation.. eller testene hos legen. Testet hos legen i dag også og de sa at jeg er IKKE gravid nei. Hvorfor i svarte skal de tette testene fra danmark kødde med hodet mitt på den måten da??? *GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR* Skal ikke kjøpe tester der mer. Det må jo være noe feil med dem. Hun hos legen sa at hun ville ha kastet de jeg har kjøpt fra danmark.
2 tette - med flette Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Så utrolig irriterende.. Det er ikke fra billigtester.no ? har nemlig kjøpt der.. Er jo helt sykt at det kommer positiv da.. Man tror jo selvfølgelig man er det da..
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Ja det er jo nettopp det en tror!! *sint så sint* Det er fra babydreams.dk Skal ringe til dem å vri av ørene på hele gjengen der jeg..
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 nå har jeg sendt en sinna mail til babydreams.dk. Venter spent på svar fra dem! *Grrrr*
mammatil4gull Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 he he skulle hvert artig å sått noen du kjenenr som helt klart ikke er gravid til å teste de du har... om den å slår ut ville jeg forlangt pengene tilbake
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2007 Har sagt til mannen min at han skal tisse på en .. men han nekter *smiler* Kunne da ofret seg litt han og vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå