Gå til innhold

November: Mange som skal jobbe 100% etter permisjonen?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Eller er du en av de heldige som kan ha redusert stillingsbrøk?

jeg må nok inn i full jobb..blir litt trang økonomi om ikke jeg jobber fullt. Kunne vel sikkert klart å spare inn et sted, men man skal da leve litt også.. Skulle gjerne hatt en stillingsbrøk på mellom 60 og 80%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jobbe 100% jeg også, selv om jeg kunne tenkt meg å gått ned i 80%. Trenger nok pengene vi også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg må nok ut i 100% stilling jeg også, skal flytte til Oslo og da trenger vi alle penger vi kan få tak i. Stakkar pjokken vår er jo bare 9 og en halv mnd. når jeg må ut i jobb. I den perfekte verden skulle jeg gått hjemme med han til han var 1,5 år og bare begynt i en 60-80% stilling. Men men, slik er det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TROR jeg skal begynne i 40%, og etterhvert gå opp til 60-70%. Er så heldig at mannen min tjener godt, men det betyr dessverre samtidig at han lange dager og enkelte vakter på kveldstid/i helger. Derfor er det mest praktisk at jeg jobber redusert, slik at jeg tar meg av henting og middagslaging. Tror jeg skal prøve å ha to fridager i uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe 75% natt. På den måten tjener jeg mer og jobber mindre. Søker i utgangspunktet på 100% bhg plass fordi det ikke finnes 80% bhg plass her vi bor. Tør ikke satse på at det ordner seg med barnepass om det skulle kræsje med jobbene. Håper da å kunne hente henne tidligere noen dager mens hun er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne å jobbe 50%. Skulle egentlig begynt 100%, men så fikk jeg ny jobb nettopp. Da må jeg dessverre begynne å jobbe når gutten vår er 6 mnd gammel, men da skal pappaen være hjemme med ham de dagene jeg jobber. Så i det lange løp tror jeg at det blir den beste løsningen for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stilling på 62% som venter på meg.. Men er på jakt etter annen jobb.. Nå er jeg så "heldig" (alt ettersom åssen du ser på det) at i mitt yrke finnes det svært få 100% stillinger!

 

Håper å få en på ca 80%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til vanlig 100% stilling, men tror det blir 70 eller 80% på meg. Har allerede søkt han inn i barnehage, men tenkte at jeg skulle være hjemme ut året. Blir da 5 måneder som vi må betale barnehage for som han ikke er der, men bedre det enn å ikke ha plass i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...