Gå til innhold

Når legger dere de små englene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 8 uker og er stort sett i seng kl 21.30. Skal snart forsøke meg på tidligere kveld, da jeg begynner å få behov for litt egentid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg legger snuppa for natta kl 23 ca... da sover hun helt til kl 9 uten og våkne.... :) fornøyd med det... skal prøve i kveld å legge hun 1 time før! Hun er 4mnd i dag (2mnd korr.)

Skrevet

ca 21.30- 22.30 variere litt...Og sover tell 6 ca (amme) så sover ho tell 11ca

Skrevet

Evelina legger seg ca kl.22. Da sover hun til ca 02.30, spiser og sovner igjen og sover til ca 05.30... da er det ikke alltid jeg klarer å få henne til og sovne igjen for svært ofte mener hun at det er dag altså!!!

Skrevet

Emilie sovner rundt kl. 11.. Så sover hun til 5-6. Da spiser hun og vi bytter bleie, så sover hun noen timer til...

Skrevet

hun kommer i seng når vi går i seng.

det er rundt 22-23 tiden.

venter litt med å innføre fast legge tid,syns hun er litt liten enda til det.

dessuten sa HS,at de først får "sansen" for rutiner rundt 6 mnd aldern.

Skrevet

Vi legger Andre litt før eller samtidig som vi legger oss selv. Dvs i 22.30-23 tiden. Da sover han til 6-7 tiden. Han er vansligvis ikke så "slitsom" å ha våken på kvelden, så det er bare koselig å ha han oppe til vi går og legger oss. Hvis vi hadde lagt han tidligere hadde han vel våknet tidligere også.

Skrevet

Mira legger seg 22.30-23. Da sover hun til mellom 3 og 4.30 en gang, spiser og sover til mellom 6.30 og 08 engang. Lar henne regulere selv stort sett.

Skrevet

snuppa mi har nå begynt å legge seg kl 20.30 og sover da til ca 6.får mat og så vekker jeg henne kl 7.30 For å stelle henne..

Skrevet

vi har nå gått fra 23-24 til å legge han rundt 21.... pappan tar kveldsstellet nå ;) har ike ommet helt inn i rutinen ennå lillegutt da- så han får litt mat ca litt over ni- sover en halvtimes tid og får resten av flaska da ;) så sover han til rundt 6-7 en gang.....

Skrevet

Legger Mia mellom 21 og 21.30. Da sover hun til hun våkner av at pappaen står opp i syvtiden. I helgene sover hun litt lenger.

Skrevet

Vi legger Mathea samtidig med oss ca kl 23, da sover hun til en gang mellom kl 4 og 6. Får mat og et bleieskift og så sover vi videre til 9-10 tiden. Har ikke prøvd å legge henne tidligere for det fungerer fint. Synes det er viktig at pappaen også får noen timer sammen med henne etter arbeid, treninger osv. Legger vi henne tidligere blir det lite tid til de to. Sambo tar seg for det meste av henne på kveldstid likevel så da kan jeg få litt egentid om jeg ønsker det, ta meg en gåtur, ta en liten handlerunde eller gjøre noe annet jeg har lyst til.

Skrevet

vi legger Amalie rundt 23 tida. fordi hun har en skrike periode fram til det, og da er det dumt å legge hun før enda, men når vi legger hun i 23 tida sover hun til 8.-00 ca da.. så kan ikke klage da.. og da er hun ikke våken for å få mat..

Skrevet

Vi legger mathias klokken 20.00 nå. Samtidig som storesøsteren og det er veldig deilig. Han sovner ca 20.30. Og sover til klokken 03 for natt mat, også sover han til 7-8. Da er det mårran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...