Gå til innhold

November: Har babyen din en favorittside?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jenny har høyre som favorittside. Nevnte det for Hs og de sendte oss til fysio. Jeg tenkte det ikke var så ille jeg da, for hun ser jo til venstre også, men er litt stivere den veien. Fikk noen øvelser av fysio som tok dette veldig alvorlig(overrasket meg da jeg ikke trodde det var så farlig jeg da). Har ikke gjort de øvelsen sånn veldig mye, men merker at hun er blitt litt bedre av det vi har gjort, spes rett etter at vi har tøyd litt..

 

Hva med dere? Noen favorittside? Er så forskjellig hvordan Hs reagerer.. Noen ville nok sikkert ikke reagert noe særlig på det, mens andre vil ragere og ta ting veldig alvorlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel høyre som favoritt side.. Ligger alltid med hodet den veien når han sover.. Men han ser like greit begge veier når vi snakker til han.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre her også - merkelig!

Vi setter/legger han ofte slik at han må snu hodet til venstre for å se oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småen min ville ikke spise fra høyrepuppen i starten. Da jeg kom til HS første gang da hun var 3 uker fant HS at hun hadde en liten flathet på ene siden av bakhodet. Det var på den siden hun hadde lagt på i de siste ukene i svangerskapet. Så pga det var det ubehagelig for henne å ligge på den ene siden. Det løste seg etterhvert som jeg fikk henne til å spise på høresiden og. Fremdeles så er det venstrepuppen som er favoritten, men hun spiser like godt på begge sider.

Var aldri snakk om noe fysio her. Måtte bare være nøye på at hun sov vekselvis med hodet til begge sider slik at flatheten forsvant. Og borte er den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...