Gå til innhold

Lukter vondt nedentil


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 7 uker på vei, og syns selv jeg lukter vondt nedentil. Uansett hvor mye jeg vasker meg så går det en stund så er det litt sånn "stram" lukt.. litt utflod men ikke så mye.. er det min luktesans som er supersterk nå eller? Jeg håper virkelig ikke at andre kan lukte det.. jeg syns selv det er litt ekkelt. Er en person som er ganske opptatt av hygiene.. nå vurderer jeg å ta med meg en ekstra truse på jobb for å skifte... flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, litt mer utflod enn normalt vil det nok være så lenge en er gravid. Jeg bruker truseinnlegg og det hjelper jo noe. Noen får også litt inkontinens, når barnet ligger og trykker mot blæren hele tiden skal det vel kanskje litt til at det ikke 'lekker' i blant.

Sammen med en forsterket luktesans så kan dette være ganske ille til tider ;-) tren bekkenbunnsmuskulatur med jevne mellomrom og bruk truseinnlegg så blir det forhåpentligvis mindre plagsomt.

 

Om det virkelig lukter vondt, synes jeg absolutt du bør gå til legen og få en underlivsundersøkelse da mange får både sopp og gardnerella vaginalis når de går gravide.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be legen din om å ta en bakterie prøve av deg. Kan godt hende du har bakteriell vaginose..(forhøyet ph-verdi i normalfloraen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...