Gå til innhold

November: Spiser babyene deres også på hendene?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jenny putter dem i munnen hele tiden! Enten sutter/sleiker hun på de eller gnager. Hun bruker smokk, men spytter den ut til fordel for hendene innimellom. Også har hun begynt å spytte og sikle en del.. Kan ikke se noe antydning til tenner..hmm? Hva er det da forno`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Gnager, sutter og prøver å spise opp hendene sine. Så søt atte! :)Sikler masse, har vel litt sammenheng med at de prater så mye. For det er vel ei stund til tenner enda, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen til svigerinna til venninna mi fikk tenner da han var 2,5 mnd...men de klør leeeenge før det er noe tegn til de kommer...høres ut som det er tennene..snuppa mi klødde da hun var 3 mnd..men hun fikk ikke tann før ganske nylig..nå er hun 7,5 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen putter hendene mye i munnen. Og han er begynt å se mye på hendene også..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leon har spist på hendene lenge. Nå har han begynt å finne tommelen litt også :) Og sikla renner, hi hi. Han har siklet siden romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius gjør også dette, spiser på hånda og sikler. Det er sikkert tenner som er på tur, bare litt langt nede enda, jeg ser i hvert fall ikke noen kuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes! Gjerne fingeren laaaaaaangt inn slik at han brekker seg! Her om dagen stakk han den kjempelangt inn rett etter han hadde spist, og da kom det masse mat opp igjen over hele han og over meg!

Men, 2 min etterpå var handa der igjen! Lærer aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her i huset også. Spesielt den ene hånden og den ene fingeren. Han er blitt veldig tørr og rød der, så jeg smør og smør med Locobase fet krem, ser ut som det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender er visst spennende å se og spise på ja. Sikling er også et velkjent fenomen i disse dager. Hun spiser på alt hun kommer over av kosedyr, suttekluter og leker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...