Gå til innhold

Flere som har det sånn??


sept07+okt12

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag handlet baby sengetøy og to dyner fordi dette var på salg og hånkler til babyn;)

tenkte jeg skulle ringe min pappa for og spørre om hvor stor vuggen var sånn at jeg kunne kjøpe laken også, da fikk jeg til svar av min far at nå måtte jeg jammen slappe av litt, måtte jo skjønne at det sikkert gikk galt denne gangen også (har gått galt to ganger før) så trengte ikke å bry meg med og kjøpe noe.... det var veldig sårende og jeg begynte og grine i butikken! Men jeg kjøpte alt sammen for det.

 

Er det jeg eller han som er dumm her, jeg er 10+1 i dag?

Jeg trodde det da var normalt og gå og små shoppe litt jeg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg var stygt sagt av faren din. Alle er vi forskjellige,og har du lyst til å små shoppe litt nå så gjør du det! Men jeg vil ikke anbefale deg og ta helt av da,vi må jo være litt forbredt på at ting kan gå galt,jeg har ikke tenkt til å handle noe til min før jeg er helt sikker. Orker ikke tanken på å bli totalt knust og sitte der med masse baby ting liksom. Men jeg tror jeg forstår følelsen din,og savnet ditt etter en baby. Så hvis dette fungerer for deg synes jeg bare du skal kose deg med det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...