Gå til innhold

En bokanbefaling fra meg..snikmedlemmet fra Bim:)


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Den heter: Heia mamma! og bakpå boken står følgende:

(skrevet av:Anne Lindmo og Helle Vaagland)

 

"Heia mamma skildrer graviditet,fødsel og livet i småbarnsfamilien med mye humor, litt desperasjon og stor kjærlighet. Det handler om den store brutale lykken og de knøttsmå praktiske detaljene. Om å være kvalm i sjela, om å ha en alien i magen, om å vrenge seg selv og føde barn, om å vente på lykken og føle angst, om å huske ekstra votter og kjempe for mere søvn, om å jobbe som et dyr og føle seg mislykka, om å lengte til en øde øy og samtidig ville hjem til den deilige krevende fantastiske familien."

 

Har ennå ikke lest den selv, men har hørt mye bra om den og den virker morsom:) I motsetning til mye annen litteratur om morsrollen osv så er dette en bok som ikke skal gi deg dårlig sammvittighet, tvert imot! Og det trenger vi i den hverdagen vi lever i som er full av formaninger om hva man skal gjøre og ikke skal gjøre for å være den perfekte mor og omsorgsperson!

 

Jeg fikk den til morsdagen. Synes det var en kjempefin gave:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også en lite snikmedlem;) Tihi. Og tror det er mange av oss!

 

Denne boka hørtes kjempe fin ut da, og en type bok jeg trenger å lese nå:) Spørs om jeg får tid til å lese da, det er en annen sak! Håper den ikke er så alt for dyr da:) Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også denne boka i morsdagsgave - ønsket meg den!:) Har lest godt over halve, og den anbefales på det sterkeste!! De skriver utrolig bra og humoristisk om temaer man (i hvert fall jeg) kjenner seg godt igjen i. Den er perfekt for ferske mammaer som oss!:) Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...