Gå til innhold

Noen som vet eller opplevd det samme ? ( ang ma )

Anbefalte innlegg

Jeg blødde en del de 2 første uken etter ma..

Etter det så var det kun litt farget utflod.. Har ikke hatt samleie enda, siden det hele tiden han vært litt farget..

Men det som er problemet nå er at jeg vet ikke om jeg har hatt mensen nå eller ikke.. På onsdag begynte jeg nemlig å blø ganske mye igjen, men hadde ikke noe særlig mensensmerter eller noe og det var en del slim med i blodet..

Jeg har nå blødd fram til i dag hvor det nesten ikke er noe, akkurat som når jeg har mensen, men jeg føler ikke at jeg har blødd "nok" til at jeg tror det er mensen ?

Noen som har noe kloke ord til meg ? hehe..

Beklager detaljene ;)

Fortsetter under...

Hei

Jeg blødde 4 uker etter SA. Og det var mye variasjon i blødingene. Noen dager var et mye, men plutselig stoppet det opp, og fikk kun spotting, før det begynte med mer. Veldig plagsomt å gå sånn, ble liksom aldri ferdig med det. Fikk mensen i hytt og pine etter det, og den kunne vare opptil 14 dager.

Det kan ta en stund før du får mensen tilbake. Legen min sa fra 4-6 uker, at det var det vanlige, men andre har ventet lenger. Vet ikke om du ble noe klokere jeg :)

Lykke til

Ja, glemte jo å si at jeg nå har blødd i over 5 uker da.. hehe

jeg vet det kan ta 4 - 6 uker til jeg får mensen tilbake, men jeg vet liksom ikke om jeg nettopp hadde mensen eller ikke.. hehe

13 uker og 4 dager.. du da ?

Kjipt å måtte gå så lenge og vente og vente..

Spessielt siden man ikke aner om man faktisk har hatt mensen og kan prøve igjen, eller om det ikke var mensen ;)

Rundt 6 uker. Og tok test 4 dager før jeg mistet, så det var ikke lenge jeg kunne glede meg.

Det med å vente ja, er helt forferdelig. For det eneste jeg ville var bare å sette igang så fort som mulig. Selv om jeg er igang igjen nå, er ikke syklusen min helt normal enda, og jeg mistet i i høst.

Vel, lykke til med venting og prøving!

Husk- at det ordner seg alltid for snille jenter :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...