Gå til innhold

Hva spiser dere hver dag, hvordan type måltider når dere går på Reductil?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spiser nesten det samme som før. men har kuttet ut alt sukker og det mest fetende. har også satset på rene produkter, typ roastbiff istedet for servelat på skiva, kylling istedet for kjøttdeig, laksefilet istedet for fiskepinner. og masse grønnsaker og kun 1 frukt om dagen(er vist ikke bra med for mye fruktsukker iflg. legen min:) spiser også bare 1 skive brød om dagen. og 1 potet eller en liten porsjon ris eller pasta til middag. spiser også mye mindre porsjoner (bruker en mindre tallerken så det ikke er så lett å fylle opp ;)). passer også på å spise hver 3 el 4 time. har 3 hoved måltider. frokost lunsj og middag. og ett mellom måltid mellom lunsj og middag og ett til kvelden. drikker også masse vann og en eller to kopper grønn te om dagen.

 

håper du fikk noen tips:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse bra tips Divebaby! :D Nå ble jeg glad..

Har du gått på disse pillene lenge? Vi kan drikke masse kaffe selv om vi går på disse? Drikker mye kaffe om dagen skjønner du, og glemte å spørre legen om dette da jeg var der. Har du gått mye ned ved hjelp av disse pillene?

 

Føreste pilledag i morgen :D Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått på de i tre uker, men la om kosten etter nyttår. så siden nyttår har jeg gått ned 8,5 kilo. 6 etter at jeg begynte med reducil. Jeg trener også mye nå, så da går jo vekta litt saktere ned fordi man bygger muskler. men er velidig fornøy, for har gått ned en bukse str. og har slitt med spise forstyrrelse i 10 år og har nå for første gang kontroll på maten og ikke maten på meg:D tror nok du kan drikke kaffe, så sant du ikke har mye sukker og melk i den ;) men skal til legen på kontroll i morgen så da kan jeg høre vet du:D

 

lykke til og la meg høre hvordan det går:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! Håpe håpe det funker her også.. Hvertfall veldig motivert og føler at endelig det skal bli min tur til å bli mer fornøyd med meg selv. Deilig når du begynner å merke det på klærne kan jeg tenke meg ja. *drømme* hehe.. Neida har ikke melk eller sukker i den. Her går den ned helt svart *ler* Men skal spørre han når jeg skal tilbake om 14dager ja. Kanskje greit det :)

 

Takk & lykke til - til deg også!

Oppdater meg du også :) Spennnede dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...