Gå til innhold

Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har vært hos legen og fikk utskrevet Reductil!!!!!!!!! :D


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Jeg er sååå glad nå. Legen min var forståelsesfull og han var så god! Var glad for at jeg kom til han og ikke kjøpte det ulovlig via internett som han var kjent med. Han skulle følge meg opp (som jeg selv foreslo for da får man litt ekstra puff ved å holde seg når en må på vekta, måle bt osv) og var kjempepositiv!!!!

 

Endelig ser jeg håpet igjen! Er så lei av å se meg selv slik hver dag og for ikke å snakke om bilder!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!!!!! Har skjønt at du grua deg masse for dette, men se så bra det gikk!! Du får hive deg på tråden vår og være med på veiinga. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis!!!! så bra at du fikk det! blir spennende ¨å høtre hvordan det går. skal selv på mandag den 19 å høre om jeg får reductil..... så jeg krysser fingrene...er så redd for at jeg ikke skal få det. men siden min BMI er på 31...så må det vel gå bra? *krysse fingre krysse fingre* wish me luck, så kan vi gjøre det sammen!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg grua meg masse men det gikk jo sååå fint! Legen min var ikke dømmende i det hele tatt og var så forsåelsesfull og snill! Følte jeg virkelig kunne si hva jeg mente! Gikk lettet og glad ut igjen.. Måtte ta blodprøve som er et hat, men jeg brøy meg ikke så happy var jeg! hehe :)

 

Takk takk for "innbydelsen" skal slenge meg på veiinga deres nå ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gymsokk

Tusen takk for det!!! :D

Du får det nok helt sikker pga bmi'en din, og om formen din generelt er bra. Blodtrykket osv. Det går nok kjempefint skal du se! Jeg skal krysse fingrene for deg! :) Ja da kan vi gjøre dette sammen vet du! Motivasjon bare det!

 

Lykke til!

 

Oppdater etter legetimen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...