Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg var gravid for to år siden og mistet i MA i uke 11. Jeg hadde da en helt herlig følelse av å være gravid. Etter jeg mistet gikk jeg bare å gledet meg til å bli gravid igjen å få den følelsen tilbake. Gravid ble jeg med tiden, men følelsen uteble. Følte meg slett ikke gravid og mistet alle symptomer veldig tidlig. Fikk tildlig UL, og så at det var liv. Men følte meg fortsatt ikke gravid. Ble overrasket på hver kontroll da jeg fikk høre en fin hjertelyd der inne, for jeg forventet det verste hver gang. Selv ikke da jeg begynte å kjenne liv fikk jeg noen gravid-følelse. Men i dag - helt ut av det blå - kjente jeg en underlig følelse i magen, og med ett fikk jeg en herlig følelse av å bære på en liten baby. Så deilig!! Hele kroppen min føles nå magisk og spesiell :-)
Yrha Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Så deilig da! Da må du bare kose deg, dette skal jo være en fantastisk tid! Jeg ønsker også å få den gode følelsen, håper den kommer når jeg har snakket med jordmor senere denne uka.. bekymrer meg litt for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå