Jeenie Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 har dette fra www.i-am-pregnant.com om uke 18... sitat: If you have a stethoscope at home, you can now hear the baby's heartbeat yourself. med et vanlig stetoskop???
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 jordmor lytter jo bare med en sånn "lur" så det burde da absolutt være mulig:) hvis du ve thva du skal lytte etter da. Mange kan bli fortvila fordi de ikke klarer finne lyden. (er mange andre lyder også, i magen! hehe.av mindre sjarmerende art...)
Jeenie Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 tror ikke jeg ville blitt overbekymra om jeg ikke fant den nei... men synes det virka litt merkelig, men kanskje jeg skal låne tjuvgodset til svogeren min å prøve...
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jobber på sykehus selv og prøvde to ganger forrige uke ( 18 ), men det eneste jeg hørte var magen min...tror ikke det er så enkelt som det høres ut som, men skal prøve igjen...
Leetha Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Når gutten vår lå i magen min kunne sambo høre hjertet hans når han la øret på magen min. vi telte hjerteslagene til 140 husker jeg, og det lå han på hos legen også, hehe. men dette var ikke før uke 26/27, nå er jeg snart uke 27 og i kveld når vi har lagt oss skal vi prøve å høre på denne babyen, spennende. Så er vel fullt mulig med et stetoskop i uke 18. husker jeg synes gutten vår var så rolig i magen en dag og da kom sambo med øret, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå