fjolla Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 smokkene til småttisene nå? Vet bare at jeg var litt flinkere før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Var nok flinkere før jeg også Koker dem etter en eller to dagers bruk. Eller, da legger jeg dem bort for koking:) Koker alle samtidig når de er "skitne" Ellers skyller jeg dem bare. Så jeg koker kanskje en gang i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #3 Del Skrevet 12. februar 2007 kommer ann på hvor de faller ut av munnen hen men nå er hun 7,5 mnd..så er ikke verdens nøyeste på det lenger...de skal tåle litt bakterier ikke bli verna helt, da blir de syke av ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Kanskje en gang i måneden... Koker lite, ja... Men nå har han fått flunkende nye smokker, så akkurat nå er de nykokt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 12. februar 2007 #5 Del Skrevet 12. februar 2007 koker flasker hver dag enda,så slenger skitne smokker oppi om jeg har noen.da er de som regel brukt 1-2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Ehrm... Jeg tror faktisk vi har smokker som kun er kokt én enste gang og det var da vi kjøpte dem. Det er leeeeenge siden... *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 12. februar 2007 #7 Del Skrevet 12. februar 2007 Nei, det skjer ikke ofte. Legger de noen ganger i vannet til pumpa eller flaskene, jeg! Og skyller de ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå