Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har stor diger hengemage. Er i uke 10, men kjenner ikke at det er noe der enda... burde jeg det??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Neida, kjente ikke noe før jeg var i uke 15. Da hjalp jordmoren meg å viste meg hvor og hvordan jeg skulle kjenne. Syntes fortsatt det var vanskelig å kjenne. Men jordmora kjente det med en gang hun.
Feliz31 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 kjenn over venushodet, der vil du kjenne at det er litt hardt, løft rett og slepp opp hengemagen og kjenn underifra. Ligg på rygg, da er det lettere å kjenne. jeg har det akkurat på samme måte hilsen meg skulle ønske jeg fant anonym knappen....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 har fått mage og er i uke 12...er stor alså...men fått gravide mage...men har henge mage...er 116 kilo...huff...
Lothiriel Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg fant ikke min før jordmor viste meg hvor jeg skulle kjenne.Da var jeg i uke 16. Jeg hadde kjent alt for langt ned. Men jeg tror nok at uke 10 er veldig tidlig, også for de uten mage fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå