Gå til innhold

10 uker. kjenner dere noe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 10. uke nå, men kjenner liksom ikke at det er noe der. Har ganske stor mage fra før så det går kanskje lengre tid.

 

Prøver å trykke på magen, og skulle kanskje tro det var en klump der, men nei...

 

Legen skrev på skjemaet mitt når jeg var i 8 uke at Uterus tilsvarer 8 uker, så da kjente vel ho noe ikke jeg kjenner da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg e og i uke 10, men kjenner ingenting endå..e litt for tidlig, for d som e inni der e jo så pitte pitte lite endå:) Men begynna å bli stort då.

På babyverden står det at fra idag er det ikkje et embryo lengre men et foster. for no e alle de indre og ytre strukturer ferdig,d skal bare vokse og modnes:)

Forrige svangerskap kjente eg liv første gang i uke 17!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er bare 6 uker på¨vei,men jeg føler litt sånn spenninger. Det er ikke direkte vondt,men litt ekkelt. Vet ikke om det er bare sommerfugler som flakser eller om det faktisk er det lille nurket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11...

kjenner ikke noe tegn til liv, men formen og blodprøver ++ tilsier at alt er som det skal.

 

Men om jeg drar /masserer hardt over magen kan jeg kjenne en liten klump.. men vet jo ikke om den var der før... har aldri brydd meg så mye om magen...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er i uke 9 og har i flere uker(2?) kjent livmor når jeg trykker over området. Kjenner det som om det presser på blæra. Jeg har litt mage fra før, men nå ser jeg at bilringen(rødme) ikke går innover så mye som før, altså den folden like under navlen , når jeg bøyer meg. JUeg har også vanskeligere for å bøye meg for å knyte sko o.l,

 

MEN EN ANNEN TING JEG KJENNER ER :

MURRING I OMRÅDET HVOR LIVMOR ER, DET ER STERK MURRING OG BESTANDIG PÅ SAMME STED. HVA ER DETTE ? DET ER IKKE HELE TIDEN, MEN AV OG TIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er og i uke 10, kjenner heller ikke så mye... Men har noen "stikninger" der daglig, som visstnok er helt vanlig (livmora som "strekker" på seg (?)). Men i de siste dagene har jeg kjent at jeg er blitt mer "hard" der livmor er. Så det er iallerfall tydelig at noe er igang! men den lille kulen jeg har på magen er fortsatt den samme som jeg alltid har hatt, gravid eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kjenner er at jeg maa spy hele tiden.. Har kasta opp to ganger i dag.. Er i uke ti og en dag eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...