Gå til innhold

sex etter fødselen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå hadde jeg hastekeisersnitt, som ble foretatt før fødselen satte skikkelig i gang. Så ingenting ble gjort "der nede", så jeg kan ikke svare på den delen.

Men du kan jo bruke glidemiddel, for å være sikker på at det ikke blir for tørt.

Det er ingen viss tid man må vente, du kan ha sex igjen så fort du er klar. Bare pass på å bruke kondom.

Kos dere :)

Hei..

Jeg vil gjerne svare på dette jeg. Vi hadde sex 5 uker etter fødsel på dagen. Jeg synes at det var veldig annerledes enn før. Jeg var ikke tørr snarere tvert imot, men jeg kjente jo at ting hadde flytta litt på seg for å si det sånn. Det sved litt når han kom inn i meg og føltes nesten som der du tisser ut fra hadde synki ned litt. Ok ekle detaljer kanskje men men... Jeg spurte også hvordan han synes det kjente ut og svaret var at akkurat ved inngangen var det større men inni føltes det like bra som før. Jeg var iallfall ganske redd før vi gjorde jeg og, men det var ikke så fælt som jeg trodde. Og jeg kan legge til at jeg ble klippet og det var også faktisk litt ømt, men det gikk fint det og...

Lykke til!

Velger å være anonym på dette jeg:-)

jeg turte ikek før 2 mnd etter...

det var veldig rart første gangen...jeg måtte sy, så var redd jeg hadde blitt for vid..men etterpå komenterte han at "du har ihvertfall ikek blitt noe videre"..ble litt letta da =)

men det svei litt..men det blir bare bedre og bedre igjen..du har noe å se frem til =) hopp i det ;)

Annonse

Vi hadde sex 5 uker etter fødselen.

Brukte kondom og glidekrem.

Det svei litt akkurat rundt åpningen liksom. Så gikk det greit til han var "halveis" inni meg, da ble det plutelig kjempe trangt, da gjorde det velidig vondt. Tok det hele kjempe forsiktig, og når han var nesten helt inne ble det litt videre igjen. så jeg var nesten formet som et timeglass der inne liksom.

Vi hadde sex 5 uker etter fødsel. Var litt engstelig siden jeg hadde sydd, og var veldig redd for at jeg skulle ha blitt så vid at det skulle komme promtelyder,,,

Jeg følte meg faktisk trangere enn før, men det kan være fordi jeg var ganske anspent... Selve inntrengningen var litt ubehagelig, det minte meg litt om fødselen, som om jeg skulle revne liksom, selv om vi tok det veldig forsiktig.

Beroligende å lese at de fleste føler seg like trang som før, jeg klarte se meg i ett speil da jeg skulle sjekke stingene,og syntes tydelig jeg så "inn" i meg selv som om det var en stor åpning.Fikk sjokk og tenkte jaja nå er sexlivet ødelagt. Jeg hadde lyst å ha sex med typen ei knapp uke etter fødseln, irriterende at man ikke kan! Vi har hatt sex gjennom hele svangerskapet, aldri mer enn en uke i mellom... *sukk*

Annonse

tjah... ettermiddagen: eldstejenta er våken. Morran: full fres med levering i barnehage, amming og styr. Formiddagen: gubben er på jobb.

altså blir det rett før leggetid for oss :) lite tid til spontanitet som tobarnsforeldre gitt, hehehe

hadde sex akkurat to uker etter fødsel.. det sved litt akkurat i det penis kom inn i meg, men ellers var det like godt som alltid=) jeg har også hadd kløe der nede etter fødselen, noe som gror eller noe, og da var det ekstra godt med sex=) så det er ikke noe å grue seg ti.....=)=)

Lurer litt på en ting..

Dere som har sex 2-3 uker etter fødsel..er dere helt ferdige med å blø da?

Jeg har over 3 uker siden fødsel, men det kommer fortsatt "ting" ut.. Ikke friskt blod, men litt rester etter denne såkalte renselsen..kunne ikke tenkt meg sex før jeg er helt "ren" der nede jeg...

ups...vi har tre barn nå....når skal vi få tid?:)Guttene legger seg halv ni, men er oppe sånn ca tusen ganger. Når de endelig har sovna og jeg har fått litt husarbeid unnagjort, våkner lille my...Da er kl stort sett mellom 22-23. Frister det m sex da? Ja, det gjør det, men orker vi? Nei:)....Vi har ikke prøvd heller enda, drøyer det til etter 6 ukers kontrollen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...