Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes det hoper seg opp her. Det er noen ganger godt å høre hva andre sliter med, kan sette ting litt i perspektiv da.....
laffe*høygravid* Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Den største bekymringen min, er vel at noe skal skje med den lille.... at jeg plutselig ikke kjenner bevegelser lenger eller noe sånt... Utenom det, er jeg faktisk ganske rolig (noe som er ganske utrolig, med tanke på at jeg er frk. hypokonder!)
Yrha Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Bekymringer...hmm. 1. Økonomien vårres - jeg jobber bare to dager i uka, + tilkalling, så gruer meg for hvor lite foreldrepenger jeg får. Kræsja bilen i forrige uke også, og det ble 30 000 i reperasjoner (hadde ikke kasko på den, nei ) 2. Fødselsangst, som jeg skal ta med jordmor på onsdag. Har ikke vært mye glede hittil i svangerskapet pga dette, og det sliter. Kommer ikke på noe ellers. Det er faktisk lettere å ramse opp alt jeg er takknemlig for (og dét i seg selv er jeg jo takknemlig for!) Hva med deg, HI?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 akk nå er det endring av etternavnet mitt jeg går rundt å tenker på..så må jeg lever no til nav...det er vel det..=) hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Det som bekymrer meg aller mest nå er overgangen til gutten vår fra å være alene med mamma og pappa og alle andre i fam, til å bli storebror og skulle dele alle andre med lillebror/søster... Og amminga, siden det ikke gikk som planlagt sist. Om jeg får tid til å slappe av, med 2 åringen hjemme med meg og en liten baby. Økonomien var jeg engstelig for tidligere, før jul, men nå har sambo fått fast jobb og jeg får sv.sk.penger frem til permisjon og ting begynnner å ordne seg veldig her.
Love my kidz Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg trenger så sårt en bil - det bekymrer meg fordi vi egentlig ikke har råd til det.. skal snakke med banken i løpet av uka. Ellers er jeg blitt forkjølet og har halsondt, bekymrer meg for de på jobben..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Er egentlig ferdig å studere, men har en eksamen jeg må ta på nytt. Har betalt semesteravgift, men er kun meldt opp i eksamen i det faget. Jeg mener jeg har status som forsinket i studiene, og får også lån fortsatt fra lånekassen. Men jeg bekymrer meg for om jeg kan få noe permisjon fra skolen slik at jeg får rett på fødselsstipend fra lånekassen utover sommeren... Eksamen får jeg neppe tatt i vår likevel... Så er jeg redd skolen skal si at det bare er å melde seg av eksamen og at jeg ikke har behov for noen permisjon da jeg egentlig ikke er student...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Bekymrer meg for om jeg har tatt for høy pris på en bil jeg har solgt, og om de som har kjøpt den kommer til å bli sure fordi den ikke svarer til prisen... Men det var de selv som valgte å godta prisen uten å ha sett bilen... Og bilen er jo helt ok, men gammel og slitt.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 deler veldig dine tanker solfrøken! bruker masse tid på dette med hvordan gutten vår kommer til å få det etter at lillesøster er født. har lett for å lage meg bekjymringer......
Louise-and3girls Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er hele tiden redd for at det skal skje noe med mannen min når han er ute å kjører bil, og jeg er ekstra bekymret for barna mine + den lille i magen. Er jo litt overfølsom for tiden da.
liliana Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er litt ekstra bekymret for gubben. Er jo så glad i ham og han betyr så mye for meg. Vi har også bestilt ny bil - der gikk jeg noen runder med meg sjøl. Utover det er alt veldig bra.
benedicte&smiley Skrevet 12. februar 2007 #12 Skrevet 12. februar 2007 jeg tenker på oppdragelse mye.. og det å være en god mamma. er kjempe redd for å feile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå