Gå til innhold

November: Hvor mye snakker dere med babyene?


Line&ina 21.11.06

Anbefalte innlegg

Prater dere masse med dem hele tiden eller bare når dere

steller dem og litt innimellom? Får dere mye respons?

Jeg prater mye med jenta mi innimellom, men hun har ei storesøster

som også tar mye av tida så føler at jeg ikke får gitt så mye oppmerksomhet som jeg gjerne vil til den minste.Hun gir respons og

prater litt men har ikke begynt å le enda...Gleder meg til det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prater masse. Jenny er nesten litt oversosial.. vil helst at noen skal prate med henne hele tiden. Hun ler foreløpig mest på innoverpust..hehe, merkelig latter:) Hun ha hatt skikkelig latterkrampe i søvne en gang, og da var det sånn ordentlig trillende latter..så den er der inne et sted, men er kanskje vanskelig å finne den ;)

 

I dag har vi lekt masse på babygym og på matten..Og for første gang tok hun tak i leken sin og puttet den inn i munnen og skikkelig gnagde på den..hihi:) Født på samme dag barna våre ser jeg Line&ina. Hvor fødte du? Jeg fødte på Ullevål på avd B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater masse med Leon også! Han sutrer fort hvis han blir liggende litt alene. Han pludrer i vei, og ler, som Kab sier, på innoverpust :) Ikke noe ordentlig latter ennå. Men det har kommet noen skikkelige gledeshyl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prater nesten hele tiden med Marius, unntatt når han sover eller han er opptatt med babygymmen eller noe. Jeg får jo respons og da er det så artig, han ser på meg og gliiiiser og hermer grimaser eller så er han nysgjerrig og ser seg rundt og da forteller jeg hva vi ser på, går rundt og kikker på ting. Han ler nesten nå, det er som han prøver å lage lyd, men det blir ikke helt "rett" enda. Og så får han av og til skikkelige prate-tak der han ooommmmmmm'er og aaaaauuuuuuu'er og har SÅ mye å fortelle. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater ganske så masse ja! Går i baby språk store deler av dagen.. Har begynt å le skikkelig, men vi får det bare fram ca en gang om dagen.. Morro å få så mye respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jenta mi er også veldig sosial, og hører at hun prøver å få frem nye

lyder hver dag:) Artig at de er født på samme dag. Når tid på dagen er hun født? (Vi bor på vestlandet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...