Gå til innhold

Den berømte sykehusbagen!!

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk gravid i forrige marsklubb, hadde vi lange lister over ALT vi måtte trenge på sykehuset, det var jo bare tull:) Var innlag ti 17 dager da snuppa kom for tidlig, enda hadde jeg ikke bruk for alt som var pakket.. Mine beste tips er: LYPSYL!!(tørr luft!) , vannflaske, litt snacks av noe slag.. evig sulten....og varmeflaske.. de hadde varmeflaske på sykehuset, men ikke nok til alle spebarn og mødre med etterier når vi ammet, så jeg brukte min egen. Sokker! Fy som jeg svetta¨på beina når vannet skulle ut av kroppen! Blir babysjuk på nr to når eg sniker her inne:)

Fortsetter under...

Halla!!!

Denne salven, XYLOCAIN, kan jeg gå god for... Fikk brukt den nå når jeg fikk en jente i januar... Smørte på litt, ventet noen minutter og tissa smertefritt... Så den vil jeg anbefale på det sterkeste. God innvistering!! For det å gå på do de første dagene er et helvete, rett og slett;)) Glad jeg er ferdig med det der, iallefall for denne gang, hihi;)

Lykke til:)

Ja det er lurt og gjøre det i god tid. Jeg våknet forige søndag av at vannet gikk så jeg fikk en velskapt sønn 12 feb .Og det var 4 uker for tidlig.Hadde termin 11 mars.Og jeg hadde ingen ting klart he he.

Så det lønner seg og være ute i god tid for det kan plutselig skje.

ja huff.. har ikke pakket enno men skal pakke i løpet av uka.. må slutte med tabeletter mot kynnere så vet jo ikke om jeg går i fødsel da.. så til da skal jeg i såfall ha beggen klar.. men har pakket klærne til babyen så jeg har da kommet litt i gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...