Gå til innhold

Den berømte sykehusbagen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den burde jeg ha pakket. Men jeg utsetter og utsetter det. Må liksom få kjøpt inn alt og, som ammebh'er og en god joggedress til meg selv..

men ja, vi burde kanskje pakke den nå. Jeg er fullgåtte 37 uker på onsdag..

Pakk nå du, så er den ihvertfall klar og du slipper å stresse med det når vannet plutselig går eller riene kommer tett... Eller enda verre.. ikke risiker at gubben må gjøre det.. hihi..

Har ikke planer å pakke så mye før termin... Det er jo ikke noe særlig jeg trenger annet enn en joggedress, tannbørste og litt annet hygieneartikler...

Regner med at mannen min kommer innom en tur og to i løpet av de to dagene også, så han får ta med det jeg ikke får tatt med i farten.

Annonse

Trodde jeg var fortidlig ute enda, jeg.. Men ser her at jeg kanskje kan begynne å pakke litt allikevel.. Er 34+3 idag :) Får se om jeg ikke begynner snart.. Må bli ferdig med å gjøre klart til babyen først ;)

Endelig ferdigpakket!! Er i dag 38+0, og bare 16 dager til termin... Dvs.. Jeg mangler en pysj, som jeg har bestilt på postordre.. Den kommer forhåpentligvis i morgen.. Og så må jeg vaske noen sparkebukser til babyen, til hennes koffert. Vet ikke om vi skal være på hotell eller ikke. Så da må jeg jo ha klær klar til henne. Men de blir liggende i bilen, til det er avklart. Ble plutselig så virkelig når jeg gjorde klar bagen... Skjønner at det kan nærme seg og egentlig skje når som helst fra nå av.Håper virkelig at jeg slipper å gå over tiden.. Da kan det jo fortsatt drøye enda 4 uker liksom... Vet ikke om jeg holder ut så lenge? ;)

var så tidlig ute med førstemann jeg, men så ble det senere med nr to. Nå føles det nesten som om jeg utsetter fødselen ved ikke og pakke, for da er jo ting klart liksom.... brr. 36+2 i dag, så jeg bør vel hive meg rundt. Ønsker meg sateng pysj da, for da går det lettere og snu seg i senga. Kjekt kan jeg tenke meg, når bekkenet er enda ømmere etter en ny fødsel. Ellers har jeg vel det meste fra før.... KAnskje en liten pose smågodt, for det var så kjekt sist. Og noen morsomme blader jeg kan bla i når roen senker seg sånn innimellom. Orker ikke og fly for og skaffe sånt i kiosken når jeg ligger der... Nei, nå fikk jeg faktisk litt pakkelyst ;-)

Sist hadde jeg med tøy som var altfor lite, selvom jeg gikk ned 10 kg den første dagen.

TA MED MAMMATØYET DERES!!!! Og en joggedress som er stor. Husk at den stramme fine magen ikke ser sånn ut når knøttet er født!

På sykehuset får vi sexy truser.. he he.. de er verdt å ta et bilde av.. he he.

Jeg er 35 + 1 og har kun pakket "ta med hjem tøy" til tulla ennå.

Annonse

hei!

jeg er fullgått 36 uker i dag og har heller ikke pakket bagen. tror ikke jeg begynner å pakke den før om 2-3 uker kanskje. har listen klar, så om jeg skulle få det travelt med å pakke så vet jeg iallefall at jeg ikke glemmer noe. :)

Pakket bagen i dag jeg og har nå bare 18 dager igjen til termin. Litt uvirkelig å pakke ned babytøy, men alt er vel litt uforståelig når man skal ha med seg førsteman hjem. Gleder meg og gruer meg om hverandre, men det er kanskje ikke så unormalt det heller.

Jeg måtte en tur på sykehuset igår ( har 25 dg igjen til termin) grunnet sterk mistanke om svangerskapsforgiftning......... pakket baggen da jeg kom hjem igjen igår kveld ;o)

Termin og fødsel belv pludselig veldig virkelig!

Jeg har allerede vasket babytøy og funnet frem alt, men det er pga av jenta vår som er 6 - hun syns det er så forferdelig lenge til lillebror kommer ut ;o)

he he. jeg puttet siste tingen opp i går.

Så nå er jeg klar.

Fikk ett tips av en veninne, kjøp xylocain salve. Den er til etter fødselen. greit å smørre på sting etc før en skal på do. For den skal visst lindre og virke bedøvende.

Vært å prøve tenkte jeg...

lykke til alle sammen..

15 dager igjen i dag...

Jeg er 37+2 og har ikke pakket noe bagg enda.. Men jeg skal ha planlagt keisersnitt en uke før termin, og føler meg ganske sikker på at det ikke skjer noe før, babyen ligger fortsatt høyt hos meg.. Men burde kanskje se å tenke på det, det er jo bare 14 dager igjen til jeg er ferdig..

Har ikj prøvd deg sjølv, men innbiller meg sånn salge svirt litt der huden har hull , hehe, om dere skjønner?Å tisse med stinga kan jo svi noko forferdelig......så da akn vel den salva svi au? et lite tips om tissing med stiing er rett og slett å tisse i dusjen.. jada veit d høres ekkelt ut, men det er så innmari verdt uhygienen istedefor at d gjer så vondt når tisset treffer såra! HUFF!! Ellers er det greit å pakke baggen i gooooood tid, vips er du igang før tida..

Lyekke til alle sammens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...