NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Når dere koker smokker o.l koker dere opp vannet, tar det av platen og legger tinga oppi og lar det ligge slik noen minutter? Eller lar dere det stå på plata og koke med tinga oppi? Å hvor lenge skal det kokes? Setter stoor pris på svar=D
Rag82 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 jeg spurte moren min om akkurat det samme.. og da fikk jeg beskjed om å fylle opp kjelen med kaldt vann og legge tingene oppi, for så å la det koke opp..
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Har hatt tre barn, venter den fjerde. Tror jeg kokte smokker en gang til størstejenta, ellers aldri kokt en smokke!! Ingen har vært syke heller. Mannen min er lege, og er helt enig med meg. Vi mener det er viktig at de blir vant til bakteriene i vårt hus. Faller smokken ned, så skyller vi den i springen, kanskje putter den i vår egen munn, og rett tilbake til babyen. Tåteflasker ble bare vasket i oppv.maskina.
fiona71*2pp Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Åh endelig nån som tenke litt som oss. Kan heller ikke forstå at alt må kokes og vaskes osv. Herregud, e det ikke bedre at dæm får kjenne litt på basseluska?? Det gjør dæm jo bare mere immun? Æ vil ikke ha en unge som ende me å bli sjuk bare det står en mann å nys i storgata 4 meter unna.
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 Vil ikke gjøre miljøet helt sterilt for den lille jeg heller.. Men tenkte at det kanskje var greit å koke tingene første gang de tas i bruk.. Sånn som man ofte gjør med klærne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå