Gå til innhold

Hvor handler dere mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig bruker jeg noe av det jeg brukte sist. Men jeg er noen kilo mindre denne gangen så de blir for store. Jeg var på H&M og så på bukser her om dagen. Men alle har så rar fasong (eller kanskje det er jeg som har rar fasong...). Jeg liker at de sitter litt over hoftene, men de må jo være store nok over magen. Liker de med et slikt tøystykke som man drar over magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker ikke så mange av de buksene som en drar over magen jeg da, om de er i forskjellig tøy fra resten av buksa, lissom...

det lille jeg har kjøpt av mammatøy har jeg kjøpt¨på Barnas Hus og H&M. Tror jeg kommer til å fortsette å handle der.

:)

Skrevet

Hva slags bukser kjøper du da? De med høyt liv og innstramminger? Eller finnes det en type jeg ikke vet om.... :-)

Kanskje jeg må en tur på Barnas Hus. Er det dyrt der?

Skrevet

Har kjøpt kle på H&M for det meste, men kjøpte ein pakke brukte kle på nettet med kle frå Mamalicious (dei beste gravidbuksene!) og Polarn o. Pyret (gode mjuke dongribukser)

Eg likar også stoff over magen, men det er vanskeleg å finne noko som passar. Synes H&M-buksene er altfor vide i låra, det er jo plass til to bein i kvart buksebein liksom... Dei fleste buksene på H&M har jo sånn strikk inni linningen, slik at ein kan ha dei strammare på hoftene.

Skrevet

Jeg har handlet det meste i mammatøybutikken her i nærheten, der har de bl.a.mama-licious og 2wear. Kjempekule klær og gode priser! Jeg liker verken kvaliteten eller fasongen på det de har på H&M.

Skrevet

liker ikke de med strikk hele veien!!

Men har en sånn fra Barnas Hus som har strikk i ryggen! det er genialt, har jo litt svai rygg,og syns alltid disse buksene blir så klumpete og rare!!

Barnas Hus er mye dyrere enn HM, men billigere enn mye annet.. Og så har de jo hatt salg en stund da, vet ikke om det varer enda?

Og som sagt, typiske "slækks" bukser, vide linbukser feks, som har knyting i livet (på samme mpte som en del joggebukser i grunn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...