Gå til innhold

Kjente spark men ikke nå lengre.

MaMmAnÅtiLtO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg venter min første baby 24 juli. dvs at jeg er 18 uker på vei.. jeg kjente til h*n i uke 16 og 17 men kjenner ikke så mye til h*n nå... er det normalt å ikke kjenne "liv" hverdag? noen som vet.. ?? jeg blir litt bekymret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er helt normalt i den "tidsperioden" du er nå, men du blir vel mer beroliget av å bare ta en tlf til jordmor å spørre...

Det er ikke et dumt spm å stille til jordmor, de får sikkert slike spm flere ganger for dagen...

Det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for, men du vil nok føle deg bedre av å høre det fra en jordmor...

Skrevet

Sånn var det her også. Kjente liv i uke 18 første gang.. Så gikk det over 1 mnd til jeg kjente liv igjen.... Fra uke 26 skal du kjenne liv hver dag, så det er helt normalt slik du har det

Skrevet

husk at den lille enda er ganske så liten. og at h*n snurrer og turner rundt inni der, og dermed ikke alltid ligger sånn at du kan kjenne noe særlig. tror tulla mi foretrekker å ligge med ryggen ut, så da kjenner jeg ikke noe særlig.

Men har hatt et par dager der hun lå med bena ut mot mage og urinblæra mi; da kjente jeg henne! hehe

det er helt normalt. bare slapp helt av du:)

Skrevet

Det er vanlig at førstegangs gravide ikke kjenner så mye live før i uke 18-24, så d går vell kanskje litt opp og ned i den perioden der? men kan jo høre med jordmor/lege der du går til kontoll om alt er slik det skal vær..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...