Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hvordan går det?? Ser vi skal ha den tanta som ikke kommer nesten samtidig!! Jeg stemmer for at vi slår til og blir gravide denne måneden jeg!!! Enig?? To hormonelle bomber som kan rule Lillestrøm fremover?!? Hihi
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 hallo!! det er desverre ikke noe vits for oss å prøve denne mnd siden jeg skal ta Lap neste uke.da vil en evt spire bli ødelagt:-( men hvis du fortsatt er her nest mnd,så skal vi rotte oss sammen og sørge for at vi samler inn det som måtte trenges fra hele området!!!! var forresten på treff forrige uke.ALLE andre var gravide,så det var nok det siste.... hvertfall fram til vi kan skryte av det samme;-) alt bra med deg?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Åja, det stemmer det, hadde glemt det!! Sorry!!! Håper ikke jeg er her neste mnd, men det er ikke akkurat usannsynlig for å si det sånn!! Uansett om jeg er her eller ikke, kommer du jo ikke så langt etter meg, så jeg synes vi skal rotte oss sammen uansett.... Ta passatene våre og kjøre i samla tropp med groene mager til Strømmen, og vise alle hva hormoner er!!! Hihihi... Ja, kan tenke meg at det ikke var så lett når alle har mager... Må nok innrømme at det er mest derfor jeg ikke har gått.... Kanskje vi skal arrangere et "bli gravid"-treff!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 det var jo det det startet med,men så ble alle andre gravide.... tror jeg har spurt før,men er dere i gang med utredning? har jo prøvd en stund nå. jeg og gubben fant ut i går at hvis vi skal igang med ivf så kommer vi til å ta det privat. orker snart ikke vente lenger........ er vel el på gang hos deg om dagen da eller? kanskje litt tidlig? tester du eller noe?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Nei, har ikke begynt med utredning, for legene driver og skal prøve å reparere magen min først... Så jeg står på venteliste på AHUS for å komme til sånn la..... hva det nå heter.. sånn kamera ned i halsen. Og så skal de visstnok ta en prøve av magesekken, så vi ble enige om å ta en ting av gangen... Men jeg håper seff at den sitter før vi kommer så langt... Jeg har EL slim i dag, så jeg vet hva jeg skal i kveld!! Hehe... Gubben var så fyllesyk i går, så det ble ikke noe da... Tosk!!!! Tenkte jeg skulle EL teste i kveld, har noen hjemme... pleier ikke å teste, for jeg finner jo aldri den fillerns EL-en....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 ja,stemmer det.håper du får time snart da!! jeg gidder heller ikke teste etter el.har fått pos test 1 gang på de tilsammen 4-5 mnd jeg brukte tester... men blodprøver sier at jeg har det,så da stoler jeg på det. men hvis du ikke får time på ahus snart så kan du ringe ullevål eller riksen å høre om de har time.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Jepp, jeg holder alle muligheter åpne... Jeg var på ultralyd av magen sist torsdag, og da sjekka de eggstokker og sånn samtidig, og de fant ikke noe unormalt så... vi får se.... Er det ikke fryktelig dyrt hvis dere tar det privat???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 det koster 22 000 for 1 forsøk og 44 for 3. er jo litt penger,men er verd det. men søker offentlig samtidig,så får se hvor lang ventetid det er der. offentlig koster det jo bare 18 000 for 3 forsøk.
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #9 Skrevet 12. februar 2007 OK.... Det er fortsatt ganske dyrt da... Kan ikke fatte at det ikke skal være gratis altså!!! Jammen urettferdig!!!! Folk som ikke vil ha barn, blir gravide i hytt og pine, mens vi... neida, her skjer det ikke en dritt.... Og skal man få det til, må man betale for det???? Velferdsnorge!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 ja,det er helt latterlig! og at det skal være snakk om sååå mye penger... heldigvis har vi mulighet til å ta det privat,men er jo ikke alle som har det,og da må man ofte vente leeenge. og mange vil jo ha flere enn 1 barn,og det går gjerne noen år med i venting mellom.... opplegg assa..... skjønner ikke at det skal være så vanskelig jeg.... men nå skal jeg slappe av litt.ikke helt i form. snakkes:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå