Gå til innhold

Brystvortene tar livet av meg her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så sinnsykt vonde. Når de trekker seg sammen så kribler det i hele kroppen ( og ikke av den gode sorten nei!!!!)

Hvorfor gjør de så sabla vondt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir de hvite eller blåaktige når det er som værst? Kommer det når du blir kald, evt. bare på hender eller føtter? Se på albumet mitt, der er det bilde av puppen min med et slikt anfall. Det kalles vasospasmer og kommer av at blodårene trekker seg sammen. Sinnsykt vondt, ja! Jeg fikk det i sist svangerskap, og fram til litt ut i ammeperioden var det helt for jævlig vondt ved hvert anfall. Så fikk jeg lett kløe, og så kjente jeg ingen ting. Anfallene var der, men uten smerter. Nå er de tilbake i fullt monn - og fyttikatta så vondt det er. Det er så jeg nesten kaster opp innimellom!

Her kommer det ved temperatursvingninger fra varmt til kaldt, og særlig når jeg blir kald direkte på puppene eller på hendene utrolig nok. Så jeg har alltid ullvanter i nærheten som jeg tar på ved første antydning til litt kalde hender. Og vanntrening mor bekkenløsningen har jeg slått fra meg - overgang fra varmt vann og dusj til vanlig temperatur i garderoben - nei, da får heller bekkenet ta knekken på meg, altså!

Skrevet

Ja de blir bleikblåe! De blir sånn når jeg fryser ja.. Jeg prøvde desperat å puste varmt på dem i stad....

Jeg satt med tårer i øynene og trodde jeg var verdens største pyse her en stund...

Jeg sitter og holder hendene foran puppene noen ganger når jeg merker det gjør vondt.. Hehe.. ser sikkert smart ut..

Men da vet jeg jo hva det kommer av.. Fytti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...