Gå til innhold

miss phuuuuun???????pell deg hit...haha..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på deg..lett etter deg i 100 år...

grattis med gutt...=) så utrolig morro...=)

ser deg aldri på spar da..=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...ser du er her..

Skrevet

Oh!! Dæven! Tråd til meg *happy!*

Spar nei? Den forbanna nettleverandøren her leverer så ustabilt nett, så jeg gidder ikke når jeg detter ut hele tiden..

Tragiskt men, liker å spille litt jeg ;)

Og ja, her er det en utovertiss på vei ;) Blir nok moro det.. Og litt skremmende. Jeg mor liksom? Gosj!

Dere venter 2 gutter har jeg fått med meg! Spennende :D:D:D

Tenker sambo er fornøyd!! Hehe

Når vi var på ul og så denne berømte tissefanten, så vokste sambo 30 cm på 2 sekunder tror jeg.. Den fanten på skjermen så jo sååå stor ut. "Han ligner faren sin hvertfall" så jeg han tenkte .. Haha

Skrevet

hehe..ja,nettet er ikke helt på nett alltid..hehe..

ja,så herlig at dere får gutt..så flott..ååå..=)=)

vi venter ikke to gutter..hvem har sagt det?hmm..du hører mye rart..vi vet ikke hva vi får..vi har hørt mye rart nemlig..hehe..men samboer er glad likevel,så da er det jo greit..=)

hehehe..han er nok i 100 han da ja..hehehe..så søtt..han så han ligna ja..hehehe..har dere funnet navn??

Skrevet

Skrev du ikke det i et innlegg her etter ul'n at det mest sannsynlig var 2 gutter? hm.. Mulig jeg blander.. Mulig jeg hører mye rart, men jeg snakket jo endel med samboeren din før på spar.. ;)

Beklager i så fall!

Vi kan vel ikke si den lignet helt uten videre, men sambo skulle vel ønske det.. hehe

Vi har ikke funnet navn enda nei, jeg har forelsket meg helt i navnet Matheo jeg da.. Men sambo vet ikke helt enda.

Har dere funnet noen navn da?

Skrevet

åååå...så søtt da..det var fint navn..han venner seg til det kanskje..

vi har 4 navn klare...Noah,Gabriel,Nora og Linnea..så får vi se hva som kommer ut..=)

men kan jo hende de blir byttet,,hvem vet,,=)

Skrevet

Sambo liker også Noah.. Jeg og, men jeg syntes det er så veldig "in" nå liksom.. Så jeg vet ikke helt! Men har nok av tid..

Linnea er kjempenydelig. Har ei lita niese på 2 1/2 år som heter det, ei skikkelig rampete prinsesse.. Så det navnet liker jeg veldig godt ;)

Nora minner meg om ei jente i barnehagen som er så søt at du nesten får vondt i tenna av å se på henne *ler*

Gabriel var nytt for meg, og jeg likte det. Jeg liker jo gjerne litt spesielle navn jeg da ;) Noe ikke alle heter!

Blir spennende å se hva dere ender opp med.

Blir det keisesnitt på deg eller? Og du "føder" vel i god tid før termin? (er det ikke slik for tvillingmødre?)

Skrevet

enig med der noah navnet..men passer så fint til gabriel eller nora..=)=)

ja,blir spennende..

jeg føder nok hvertfall 3 uker før tiden,om de ikke har kommet før det..men jeg har planer om å føde normalt..men hvis tv1 (som skal 1 ut) ligger i sete kommer jeg til å nekte..hehehe..så blir spennende å se hvordan de ligger utover i uke 30...

hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

Er ikke fristende med seteleie nei, så der har du all min forståelse. Tok opp dette med jordmor selv.. Jeg NEKTER om det viser seg at lillegutt ligger feil vei!

Jeg er i følge ul-termin 19+5 og mens-termin 20+3 ;) Stoler litt mer på menstermin i og med jeg fulgte syklusene mine ganske så nøye. Vi prøvde jo i 8 mnd'r før det klaffa (mistet i feb. i fjor)

Men den kommer jo når den er klar, så både legen og jeg har vel lite vi skulle sagt! Hehe

3 uker før på deg ja.. Når blir det da? i April?

Hvor langt er du på vei nå? (tiden går jo unna som bare det!)

Skrevet

jeg er 25+3..så hvis de kommer 3 uker før blir det vel begynnelsen av mai..men jeg føler at ting kan skje i midten av april..for mens terminen min er 17mai...og ul er 27 mai..regelmessig jeg å..

har han begynnt å sparke dA?det er jo så kos..

Skrevet

Spennende! Du har uansett ikke lenge igjen.. :D

Sparke ja.. Han er helt vill! Men til feil tid av døgnet. Natt til lørdag sov jeg vel 1 time sammenhengende .. Han tok helt av inni der! Hehe

Han er rolig om dagen , og vilter om natta.. Tro om han har arvet dette av meg? :P :p :P

Klarer du å skille selv på tv1 og tv2 i magen nå?

Skrevet

hehehe..kunne ønske mine var ville å..men de er rolige og sparker og slår innimellom..samboer har kun kjent spark 2 ganger og hørt det 1 gang..han lå å kjente de sparka på nattan når jeg sov en gang..hehe..morro..han har kanskje arva det etter deg da?hvis du er sånn..hehhee..=)=)

ja,jeg klarer å skille på sparka,men ikke slåing..for de ligger visst ned begge to..men den ene er jo på høyre siden og den andre på venstre..er mest stilt på venstre side..hehe..rart..

skal på ul til onsdag,blir spennende å se om de har flyttet seg...for jeg føler kanskje det..

Skrevet

Oi så spennende det blir på ul!!

Gleder meg til rapporten ;)

Nå må jeg komme meg ut av pysjen (trallllalaala) og få på meg noen filler. Må i butikken å handle inn litt middag!

Ha en fin kveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...