Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Du trenger ikke ha med noe til babyen på barselhotellet i Stavanger. Du får låne skjorter, bleietruser og pledd til babyen også får du bleier. Til deg selv så får du engangstruser og bind.. Så vet du det
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Åja, hehe, så grei du er da! Det var jo litt greit, trodde man måtte stille med så og si alt jeg! Så hadde planer om å ut og kjøpe inn endel store truser (hehe) med plass til disse svære bindene i, men da slipper jeg jo det gitt! Har du vært der selv kanskje? Lurer så fælt på hvordan det er med mat og sånn også nemlig? Vet at man må ned i restauranten, men er det god mat og sånn? Er det mer sånn kantine eller er det sånn ordentlig restaurant?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikke født der selv enda (bodde på barselhotell i Tromsø,når jeg fikk Silje),men svigerinna mi fikk en gutt i desember og bodde der. Det er resturant,så en bør visst ha litt greit tøy på seg når en går dit, (ikke sykehusskjorte og pyjamasbukse liksom). Var god mat der,men ikke "ammevennlig", men de hadde forskjellige retter,så det var litt å velge i. Var å besøkte henne,og de hadde kjempe fine rom,det rommet de hadde fått var med dobbeltseng og flatskjerm-tv på veggen..
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Åja. Er litt greit å vite sånne ting før man kommer dit, så man vet hva man går til liksom! Regner med at det skal gå bra jah! Ser at vi har termin ikke sååå langt fra hverandre, så kan jo være vi er der samtidig.. Du må uansett ha lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå