Gå til innhold

Dere som DIBer en del....


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan får dere tid til det? :-) Jeg får mindre og mindre tid til å DIBe..

Når vesla sover så bruker jeg tiden til å vaske og rydde kåken, stelle meg selv eller lage mat. Og når hun er våken duller jeg med henne. Av og til hvis hun bare ligger å pludrer tar jeg laptopen på fanget å taster litt mens hun ligger ved siden av, men det blir liksom ikke så mye. DIB blir liksom bare litt innimellom ledige stunder. Noen dager litt god tid til det, andre ikke i det hele tatt.. Men ser at noen av derer jevnt her hver dag.

 

Ikke kritikk altså.. lurer bare på hvordan dere får lurt det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det veldig opp og ned på hva jeg rekker... noen dager er rekker jeg ikke å se her en gang- andre dager sover lillegutten masse og da titter jeg innom, noen ganger skiver jeg litt andre ganger ikke.... :-) nå om dagen er mannen min hjemme med oss, og da får jeg jo litt bedre tid også.... også pumper jeg ca hver 3-4 time og har fast "pumpestasjon" i sofaen med laptopen forran meg - hehe- så da får jeg jo litt tid til å glo innom her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover tulla endel hver dag og da må jeg kikke en tur innom. Gjør ikke så veldig mye husarbeid i uka jeg da...bare vasker klær og rydder litt. Det holder i massevis synes jeg...Gulv-vask og sånne ting tar vi i helgen fordi da gjør vi det sammen her i huset, går så mye fortere da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...