Micca81 Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 I går tok jeg en ekstra god titt på magen min speilet etter et bad..... Da kom bekymringene. Det ser ut som om jeg er 7 måneder på vei ( innbiller jeg meg ihvertfall) og sannheten er at jeg er 22 uker på vei. Jeg synes det gikk så sakte til det begynte å synes, og nå er jeg bekymret for hvordan jeg kommer til å se ut om 4 måneder. Er dette normalt, vil magen stagnere litt nå i et par måneder? Jeg er .58 høy, så dette kan bli tungt å bære på. En annen ting jeg lurer på er: Jeg har lest her inne at det er farlig å bade i for varmt vann. For babyen kan bli overopphetet. Er det tillfelle. Jeg elsker å ta laaaaange varme bad til selvpleie:-) Noe jeg synes jeg fortjener om dagen etter massse jobbing og lange dager. Men vil jo ikke utsette barnet for noe.... Noen som vet?
Gjest Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Det kan jo være at du sprekker, er mange som gjør det, altså får strekkmerker (det er jo underhuden som sprekker), men ellers så er det nok slik at magen vokser litt i rykk og napp ja. Jeg ser også ut som om jeg er mye lenger på vei enn jeg er, har til og med blitt kommentert av flere i retning "Ja nå har du ikke lenge igjen ser jeg" så det er ikke bare noe jeg innbilder meg ;-) Men magen tåler å vokse enda mye mer, det vet jeg av erfaring, og ja, det blir tungt! Når det gjelder varmt vann så er det riktig at man skal være litt forsiktig, men så lenge du selv ikke synes det er ubehagelig varmt og passer på å drikke underveis så går det nok bra. Bruker selv ganske varme bad innimellom når bekkenet verker mye fordi det lindrer veldig, men passer på å drikke mye og ikke ha varmere vann enn at det bare er behagelig og ikek slik at jeg nesten blir svett av varmen.
prins 07, prins 10 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Vet ikke helt med det varme vannet, men det høres logisk ut, for jeg fikk beskjed om å være forsiktig med solarium pga overoppheting. Men jeg må ta noen varme dusjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå