Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Holder sykehusene babyen med klær de dagene man er der? Sånn at man bare tar med det babyen skal ha på seg den dagen den skal hjem? Eller må man ha med skift osv.?
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Litt forskjellig fra sykehus til sykehus - og skal du på barselhotell, må du ha eget tøy. På Ahus får du alt du trenger av tøy til babyen hele oppholdet!! Sjekk der du skal være.
~Blomst~ Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Vet ikke om det er forskjellig fra sykehus til sykehus, men der jeg skal føde får babyen klær. Men de er så store og gammeldagse med sånn knyting og digre bleietruser som henger og slenger, så jeg tar med meg babyklær selv. Fant ut at det beste var å bruke pysjamaser uten fot og deilige tykke sokker til babyen. Men hvis du lurer kan du jo bare ta en telefon til fødeavdelingen. De er der for deg vet du :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal på sykehus, i tønsberg, noen med erfaring derfra? Takker for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå