Gå til innhold

"Fødeklare" - gjør dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 3 dager til termin, og jeg er blitt usannsynlig pysete.... Er konstant redd for at vannet skal gå og tør omtrent ikke dra ut av huset. Kjeder livet av meg da...... Men er i tillegg så stor og tung at jeg egentlig ikke orker å hverken ut og handle eller reise bort på besøk.

Noen som er i like sjaber form som meg.....?? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, jeg... ;o)

Har så mye vann i kroppen at det begrenser seg selv; av den enkle grunn at skoene blir for små. Særlig litt utpå dagen. Har termin i mårra, men har hatt det sånn i mange uker. Kjeeeder meg, men prøver også å nyte tida som er igjen, så godt det lar seg gjøre. Snart braker det løs, og da er det jo greit å ha litt krefter å gå på :)

Lykke til!

Skrevet

...nei... Er stort sett på en ting i løpet av en dag - enten cafe, veninnebesøk, går 600 meter eller er hos manuellterapeut. Resten av dagen går med til å pusle litt hjemme, og å sove litt på sofaen - ganske begrenset hvor mye jeg sover om natten. Så etpar-tre powernap ila dagen gjør susen.

Bekkenplager og vekt på +21 kg gjør sitt til at dette er faktisk det jeg orker... Samboeren min gjør alle innkjøp, og jeg lager enkle middager.

Gleder meg til å være MER aktiv om en stund!! 10 dager til termin i dag - Har desverre på følelsen at jeg kommer til å gå over terminen...

Lykke til videre!!!

Skrevet

gjer lite eg og.... men prøver å være litt sosial enkelte dager ihvertfall!

I dag er eg bare inne å styrer litt i huset. Redd for å gå ut på glatten....

Skrevet

har også 4 dager til termin,gjør minimalt..

sambo kommer heldigvis hjem fra jobb i dag,vært borte i 14 dager..

men svigermor har visst invitert oss på middag i dag,kjempekoselig det,men jeg har ingen energi.

sover dårlig om natta pga bekkenvondt og mangel på luft,temmelig tett i nesa ja..

skoene er for små,kan jo også nevnes..

har vært litt sosial i helga,men da ble jeg henta ved døra og kjørt hjem til døra igjen.. så da gikk det jo på et vis.

men jeg nekter å ha dårlig samvittighet for at jeg er så lite sosial,kommer sterkere tilbake senere!

lykke til alle sammen med det som kommer. :))

Skrevet

Jeg har 3uker til terminen men er ikke pigg og har en liten gutt på 18mnd så her blir ikke gjort annet enn jeg MÅ om dagen,eier ikke krefter.....

Skrevet

2uker til terminen er det jo hehehe klarer ikke følge med lenger heller haha

Skrevet

jeg har 12 dager igjen til termin men har faktisk en del energi...selv om jeg får kynnere uansett hva jeg gjør.

Men i dag har jeg gått tur å bakt brød og boller...kjekt å ha lit i fryseren når den lille kommer.

Så har jeg et aldri så lite håp om at hvis jeg gjør mest mulig på en dag så kanskje fødselen setter i gang.Hadde 9 regelmessige fjuskerier i går..å føler egentlig at kroppen er klar nå.

Lykke til alle sammen....!!!

Skrevet

Jeg har 19 dager igjen til termin, og går fortsatt på forelesninger. Obligatorisk undervisning er noe herk med bekkenløsning og vilter baby i magen!! Går stortsett bare til og fra forelesningssalen som er ca 500 meter fra hybelen, men det er jammen meg nok til å utløse endel maserier på den kort gå turen...Føler meg egentlig klar for å få ut den lille!! :)

Skrevet

jeg har termin om 4 dager, men prøver å instille meg på at babyen kommer om 3 uker, sånn at jeg ikke bare går og venter... jeg har vært heldig og har vært i fin form hele tiden, så da er det nok lettere for meg å nyte denne siste tiden før babyen kommer:)

hang in there!!!! tenk på at du er mamma om ganske kort tid uansett, prøv å sove og slappe masse av. så har du krefter til fødsel og baby:)

Skrevet

går enda på skole æ.. og skal gå til den dagen fødseln starte, e så klart tungt, men æ har valgt det sjøl så tia skal gå forter.

no sitt æ hjemme å vente på at nokka skal skje, men det e enda tre uke igjen til termin. hadde ikke gjort mæ nokka om fødseln hadde starta no nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...